فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) گفت: ایام هفته بسیج در استان کرمانشاه تبدیل به جهاد خدمت رسانی به مردم آسیب دیده از زلزله اخیر خواهد شد.
کد خبر: ۵۲۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 21 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، سردار بهمن ریحانی اظهار داشت: با توجه به حادثه تلخ زلزله اخیر در استان کرمانشاه و با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از نیروهای سپاه و بسیج استان کرمانشاه مشغول خدمت رسانی به زلزله زدگان هستند، برنامه های هفته بسیج در کرمانشاه حال و هوای متفاوتی خواهد داشت.

وی ضمن گرامیداشت  ایام هفته بسیج ادامه داد: نیروهای بسیج و سپاه به خدمت در شرایط دشوار عادت دارند و این را از افتخارات خود می دانند. بنابر این تصمیم بر این است تا برنامه های هفته بسیج و توان و انرژی و هزینه بزرگداشت این ایام در مسیر خدمت رسانی به مردم آسیب دیده از زلزله اخیر مدیریت شود.

این مسئول  با بیان اینکه مکرر دیده ایم که از روز گذشته مردم ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب که درصد قابل توجهی از خود آنها از  خانواده میلیونی بسیج هستند، هفته بسیج را به خدمتگزاران خود در شرایط زلزله تبریک می گویند؛ ادامه داد: سپاه و بسیج در پاسخ به این محبت های قلبی، تلاش خواهد کرد تا این روزها تبدیل به جهاد خدمت رسانی و بازگشت رفاه دوباره به مردم شود.

ریحانی در پایان خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم تا روز پنجم آذر ماه نیز برنامه های ویژه ای در این رابطه در دستور کار داشته باشیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار