قائم مقام شهردار کرمانشاه گفت: شهرداری کرمانشاه با همکاری انجمن های مردمی طرفدار محیط زیست و شهروندان داوطلب سراسر استان طرح پاکسازی مناطق زلزله زده را از زباله ها و پسماندها آغاز کردند.
کد خبر: ۵۲۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 21 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی شهرداری استان کرمانشاه،  مهدی عبدالمالکی قائم مقام شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه این طرح به منظور نظافت و بهداشت محیط های شهری در مناطق زلزله زده اجرا می شود، گفت: خوشبختانه در اولین فراخوان و در زمانی کوتاه قریب ۲۰۰ نفر از زیست یاران عضو انجمن های مردمی برای شرکت در این طرح اعلام آمادگی نمودند و در اولین روز ۷۰۰ تن پسماند از شهر سرپل ذهاب جمع آوری شد.

مهدی عبدالمالکی یادآور شد: طی روزهای گذشته نیز اکیپ های از پاکبانه ای شهرداری شامل حوزه خدمات شهری و مناطق هشت گانه به منطقه اعزام و اقدام به رفت و روب و نظافت نمودند اما از آنجاییکه برحسب موقعیت و شرایط ناچار از بطریهای آب معدنی و ظروف یکبار مصرف برای تغذیه مردم زلزله زده استفاده شده است حجم زباله های تولید شده بسیار زیاد است.

وی با اشاره به اعزام  نیروهای شهرداری و انجمن های مردمی زیست محیطی و دیگر سازمان های غیر دولتی کرمانشاه  تا پایان امدادرسانی به زلزله زدگان تأکید کرد: انباشت زباله و نابسامانی محیطی ناشی از وقوع زلزله باعث آلودگی های زیست محیطی می شود و باید هرچه سریعتر نسبت به نظافت و پاکسازی اقدام شود.

 عبدالمالکی از انجمن های مردم نهاد و شهروندان دغدغه مند دعوت کرد که در این امر خداپسندانه شرکت کنند و  برای ثبت نام و مشارکت در این طرح با شماره تلفن ۰۸۳۳۸۳۹۷۶۴۶ فرهنگسرای کوثر واقع در پارک درخشان ۲، سی متری دوم تماس حاصل نموده و یا حضوری مراجعه کنند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار