مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه گفت: مجموعه کارکنان این شرکت همچنان مشغول تلاشی شبانه روزی برای رفع برخی مشکلات موجود در مسیر تامین آب شرب در تمامی روستاهای زلزله زده غرب استان هستند.
کد خبر: ۵۲۷۱۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 20 November 2017
به گزارش خبرگزرای تابناک به نقل از ایرنا،ایرج شهبازی افزود: همکاران شرکت آبفا روستایی استان کرمانشاه از همان ساعات اولیه وقوع زلزله با استفاده از محموله های آب بسته بندی و همچنین چندین دستگاه تانکر سیار کار خدمت رسانی به مناطق روستایی و آسیب دیده را آغاز کردند، به نحوی که در چند روز گذشته آب مورد نیاز تمامی روستاهای آسیب دیده منطقه با تانکر سیار به صورت مستمر و برنامه ریزی شده تامین شده است.

وی اظهار کرد: تیم های امداد و تعمیر این شرکت نیز در تمامی روستاهای زلزله زده حضور یافته و شبانه روزی در حال رفع مشکل و تعمیر خطوط انتقال و توزیع آب مناطق روستایی هستند.

به گفته وی، درحال 15 تیم شرکت آبفار استان کرمانشاه به صورت شبانه روزی مشغول کار و تلاش در روستاهای مناطق زلزله زده غرب استان هستند.

زلزله ای به بزرگی 7.3 ریشتر 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه روی داد که تاکنون 437 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم داشته است.

این زلزله به هفت شهرستان و بیش از یک هزار و 900 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.

در این زلزله حدود 30 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزئی شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار