مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه از پرداخت حدود 54 میلیارد ریال خسارت به زلزله زدگان کرمانشاه که دارای بیمه‌نامه بودند، خبر داد.
کد خبر: ۵۲۷۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴ 20 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،جمال یوسفی ، اظهار کرد: بعد از وقوع زلزله دلخراش غرب استان کرمانشاه بلافاصله جلسه مدیریت بحران تشکیل و تصمیمات لازم برای حمایت و پرداخت خسارت به زلزله زدگان اخذ شد.

وی با بیان اینکه در مناطق زلزله زده حدود 6800 واحد مسکونی دارای بیمه نامه بودند، یادآوری کرد: احتمالا حدود سه هزار واحد از این تعداد خسارت دیده است.

مدیرکل شرکت سهامی بیمه ایران استان کرمانشاه با بیان اینکه از روز بعد از حادثه تشکیل پرونده و اعزام کارشناسان به مناطق زلزله زده آغاز شد، عنوان کرد: هشت اکیپ چهار نفره در مناطق حضور دارند و بررسی واحدهای خسارت دیده را انجام می‌دهند.

یوسفی تعداد پرونده‌هایی که خسارت آنها برآورد و پرداخت شده را  1320 مورد عنوان کرد که تاکنون حدود 54 میلیارد ریال به آنها پرداخت خسارت شده است.

مدیرکل شرکت سهامی بیمه ایران استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: فقط در همان روز اول تا ساعت 12ظهر 75 مورد پرونده کارشناسی و یک میلیارد تومان خسارت به حادثه دیدگان پرداخت شد.

وی تصریح کرد: کماکان اکیپ کارشناسی شرکت بیمه ایران جهت بررسی و برآورد خسارت‌های وارده در روستاها و شهرهای زلزله زده در حال انجام وظیفه است و قطعا تعداد پرونده‌ها و میزان پرداختی بیشتر خواهد شد.

یوسفی ابراز امیدواری کرد، بیمه ایران بتواند حداکثر تا آخر هفته تمام سه هزار پرونده خسارت را بررسی و نسبت به پرداخت خسارت آنها اقدام کند. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار