رئیس کمیته امداد کشور امروز ضمن دیدار با امدادگران شهرستان سرپل ذهاب از منازل مسکونی مناطق زلزله زده این شهرستان بازدید و با مصدومان و بازماندگان روستاهای مجتمع کوئیک دیدار و از مردم این روستاها دلجویی کرد.
کد خبر: ۵۲۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷ 20 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک،سید پرویزفتاح رئیس کمیته امداد کار جهادی و ایثار در مناطق زلزله زده موجب تسریع در روند امدادرسانی و ساماندهی اوضاع در این مناطق خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه امداد وکیل مدافع مددجو است، عنوان کرد:کمیته امداد به تمامی نظام و مردم قول داده تا پای جان از حقوق مددجو یان دفاع کند.

رئیس کمیته امداد همچنین ضمن دیدار با بازماندگان و مصدومان روستاهای مجتمع کوئیک از توابع شهرستان سرپل ذهاب و بخش ازگله با بیان اینکه باید امید همه ما به خداوند متعال باشد، گفت: کمیته امداد تا بازسازی کامل منازل خانوارهای آسیب دیده و اسکان دائم این خانوارها در کنار آنان خواهد بود.

 فتاح عنوان کرد: مددجویان آسیب دیده در مناطق زلزله زده برای بازسازی منازل مسکونی از کمک های دولتی بهره مند و کمیته امداد نیز کمک های خود را در کنار کمک های دولتی به این مددجویان اعطا می کند.

وی از مناطق زلزله زده ثلاث باباجانی نیز بازدید و نشستی با کارکنان کمیته امداد امام (ره) با حضور ماموستا شیخی امام جمعه محترم ثلاث باباجانی داشتند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار