مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه از انعقاد تفاهمنامه با خیران مدرسه‌ساز کشور در راستای ساخت 20 مدرسه در مناطق زلزله‌زده خبر داد.
کد خبر: ۵۲۷۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳ 20 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،مرزبان نظری اظهار داشت:مدارس مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه از شنبه هفته آینده باز است و در این راستا در حال آماده‌سازی تجهیزات هستیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه ادامه داد: برای تمامی دانش‌آموزان اینمناطق یک پکیچ کامل لوازم‌التحریر و کتاب‌های درسی تهیه شده است.

وی با بیان اینکه  415کلاس درس در پی زلزله اخیر تخریب شده است، گفت: دانش‌آموزان در 2 شیفت در مدارسی که تخریب نشده‌اند و کانکس‌، مشغول تدریس خواهند شد.

نظری از انعقاد تفاهمنامه با خیران مدرسه‌ساز کشور در راستای ساخت 20 مدرسه در مناطق زلزله‌زده خبر داد و افزود: مدرسه 2 کلاسه به همت طیبه امیدی‌زاده، خواهر شهید غلامعلی امیدی‌زاده در روستای حسن‌سلیمان از توابع شهرستان سرپل‌ذهاب ساخته می‌شود.

وی تصریح کرد: این خواهر شهید خیر 120 میلیون تومان هزینه ساخت مدرسه را تقبل کرده است و در هفته آینده عملیات ساخت این مدرسه شروع می‌شود.

نظری تاکید کرد: ساخت مدرسه 2 کلاسه روستای حسن سلیمان با توجه به فصل بارش ممکن است تا پنج ماه ادامه داشته باشد، این مدرسه در مهرماه 97 مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار