احمد صفری در گفتگو با تابناک:
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی استان کرمانشاه گفت:در برخی رسانه ها و فضای مجازی استان سخنان بنده را در مورد آمار تلفات زلزله استان تحریف کرده اند در واقع ما خودمان به خودمان ظلم می کنیم.
کد خبر: ۵۲۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 19 November 2017
احمد صفری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک در موردآمار ارایه شده افزود:هنوز آوار برداری بطور کامل صورت نگرفته و یقینا" احتمال پیدا شدن اجساد یا اجسادی وجود دارد ولی این به معنی این نیست که آمار ارایه شده توسط پزشک قانونی اشتباه یا کم است

وی خاطر نشان کرد:ماهمه پیرو رهبر و انقلاب بوده و خواهیم بود و هیچوقت قصد زیر سوال بردن کسی را نداریم اگر من  اعلام کردم آمار بیشتر است منظورم زیر سوال بردن نبوده لذا گویا بسیاری در فضای مجازی و رسانه ها خلاف سخنان بنده را متوجه شده اند .

صفری تاکید کرد:اینجانب  از خانواده ایثارگران  و انقلاب هستم و هیچوقت  قصد توهین به کسی را ندارم 

وی افزود:صداوسیما به گونهای پوشش می‌دهد که انگار همه چیز برقرار است، رسانه ملی با پوشش خبری ناکارمدش در حق کرمانشاه ظلم و خیانت کرد.

وی اظهار داشت:هلال احمر خود نیاز به ستادی برای رفع مدیریت بحرانش دارداین سازمان هم بسیار دست‌پاچه عمل کرده است، انگار این بار اول است که چنین اتفاقی در کشور می‌افتاد. 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی استان کرمانشاه ابراز داشت:مدیریت بحران استان هم تمام تلاش خود را بکار گرفته اما مدیریت بحران شهرستان ضعیف عمل کردند و هنوز در خصوص خدمت رسانی منسجم نشده اند.

وی در پایان از تمامی دستگاه های خدمات رسان،هئیت دولت ،ارتش جمهوری اسلامی که طی این مدت بصورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به زلزله زدگان منطقه غرب بودند کامل تشکر و سپاس را دارم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار