غلامحسین کاظمی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل محیط زیست استان کرمانشاه گفت:محیط بانان و کارکنان محیط زیست استان سهمیه پوتین سال ۹۶ خود را به زلزله زدگان اهدا کردند ودر روستاهای زلزله‌زده استان توزیع شد.
کد خبر: ۵۲۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳ 19 November 2017
 غلامحسین کاظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزرای تابناک افزود:در همان لحظات اولیه زلزله همزمان با همه مردم غیور سراسر کشور و تاکید ریاست  سازمان در خصوص خدمت رسانی فوری به زلزله زدگان مبنی بر استفاد از تمامی امکانات سازمان برای کمک رسانی حادثه دیدگان ارسال کردند.

وی خاطر نشان کرد: همزمان از سراسرادارات کل محیط زیست استانها و تشکلهای مردم نهاد به کرمانشاه مراجعه و ضمن ابراز همدردی، با همکاری کارکنان این اداره نسبت به توزیع اقلام و کمک های ارسالی از سازمان و سایر محیط زیست استانها اقدام کردند و در مناطق صعب العبور با استفاده از خودروهای سازمانی اقدامات فوری بعمل آمد.

مدیر کل محیط زیست  استان کرمانشاه تصریح کرد: این پوتین ها توسط محیط بانان در روستاهای زلزله زده امام عباس، الیاسی وکوییک  بین زلزله زدگان توریع شد اکنون در مناطق زلزله زده با توجه به تخریب سازه ها و وجود آوارها در منازل در اختیار گذاشتن کفش مناسب یکی از اولویت های مهم برای اسیب دیدگان است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار