معاون سازمان مدیریت بحران کشور:
معاون سازمان مدیریت بحران کشور از آغاز عملیات اجرایی بازسازی واحد‌های مسکونی تخریب شده روستایی شهرستان گیلانغرب خبرداد.
کد خبر: ۵۲۶۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ 19 November 2017
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک،محمدفرید لطیفی؛معاون سازمان مدیریت بحران کشور در بازدید از مناطق زلزله زده گیلانغرب در جمع خبرنگاران گفت: بنیاد مسکن استان قزوین بعنوان استان معین منطقه زلزله زده شهرستان گیلانغرب با استقرار در منطقه کار بازسازی واحد‌های روستایی تخریب شده را از امروز در روستای شنقال خالدی دهستان دیره که یکی از روستا‌های صد درصد تخریب شده این شهرستان است شروع کرده است.

وی با بیان اینکه عوامل تعیین شده درمناطق مورد نظر حضور دارند تا مشکلات را از نزدیک بررسی نمایند، افزود: مردم از روحیه بالایی برخوردارند و خود بازوان اجرایی دولت در کمک رسانی هستند که اگر این روند به همین صورت ادامه یابد تا چند روز آینده مشکلات به حداقل خواهد رسید.

 معاون سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: کمبود چادر و کدورت بالای آب در مناطق روستایی و شهر مشهود است که تصمیماتی اتخاذ شده و امروز تعداد ۵ دستگاه تانکر آبرسانی به شهرستان اضافه خواهد شد و آبرسانی سیار سرعت خواهد گرفت تا مشکل آبرسانی امروز حل شود.

لطیفی ابراز داشت: با توجه به روحیه بالای مردم علیرغم مشکلات انتظار این است مردم مشارکت فعالانه تری را داشته باشند و همکاری لازم را با عوامل اجرایی بنیاد 
مسکن داشته باشند تا کار‌ها با سرعت بیشتری استمرار و درکمترین زمان ممکن شرایط عادی برقرار گردد.

لازم بذکر است،در زلزله اخیر ۳ هزار واحد مسکونی روستایی و یک هزار واحد مسکونی شهری در شهرستان گیلانغرب تخریب و غیر قابل سکونت اعلام شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار