شهرام کرکودی در گفتگو با تابناک:
سرپرست بیمارستان شهدای سرپل ذهاب گفت: پس از وقوع زلزله و تخریب بخش هایی از این بیمارستان، با 40 تخت موقت و برپایی چادر در محوطه بیمارستان مشغول خدمات درمانی و تخصصی به مصدومان حادثه زلزله هستیم.
کد خبر: ۵۲۶۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶ 18 November 2017
شهرام کرکودی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: هم اکنون این مرکز درمانی در بخش های اورژانس، ویزیت تخصصی، آزمایشگاه، رادیولوژی و زایشگاه خدمات مورد نیاز به مردم به صورت شبانه روزی بدون وقفه ارائه می کند.

سرپرست بیمارستان شهدای سرپل ذهاب تصریح کرد: مهم ترین مشکل ما در شرایط کنونی کمبود خودرو، امکانات لجستیکی و پشتیبانی، منبع آب و امکاناتی از قبیل چادر و پتو برای اسکان خانواده پرسنل در سطح شهر سرپل ذهاب است.

وی با اشاره به فعالیت 180 نیروی درمانی، پزشکی و پرستاری در این بیمارستان گفت:با پشتیبانی عوامل درمان و دارو غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انبار دارو و توزیع دارویی بیمارستان شهدا به شکل مناسب و به صورت رایگان خدمت رسانی مورد نیاز بیماران ارائه می دهد.

کردکوی اظهار داشت: در روز جاری 40 بیمار به دلیل شرایط جسمی و نیاز به دریافت خدمات تخصصی با استفاده با آمبولانس مرکز فوریت های پزشکی به بیمارستان شهر کرمانشاه اعزام شدند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار