شهردار تازه آباد با اشاره به مشکلات پیش آمده پس از وقوع زلزله در خصوص جمع آوری زباله شهر گفت: 10 دستگاه خودروی حمل زباله و 30 نیروی شهرداری برای جمع آوری کامل زباله های شهر تازه آباد نیاز است.
کد خبر: ۵۲۶۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲ 18 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،عنایت عثمانی ، با اشاره به جمعیت 15 هزار نفری شهر تازه آباد ثلاث باباجانی، گفت: در زلزله اخیر بین 60 تا 70 درصد خانه های شهر خسارت دیدند.

وی افزود: خسارت خانه های به حدی است که دیگر قابل استفاده نیست و هم اکنون مردم در بیرون از خانه‌های خود اسکان دارند.

عثمانی با بیان اینکه چادر و اقلام مورد نیاز به شهر می‌رسد، گفت: متاسفانه بر اثر نبود برنامه ریزی و توزیع نامناسب تعدادی بیش از حد اقلام کمکی دریافت کرده و تعدادی کمبود دارند.

وی تصریح کرد: هم اکنون خانوارهایی در شهر هستند که برای اسکان خود نیازمند چادر هستند و چادر، لباس گرم و پتو و نایلون از نیازهای اصلی مردم زلزله زده تازه آباد است.

شهردار تازه آباد با اشاره به تلاش شبانه‌روزی نیروهای شهرداری این شهر، گفت: متاسفانه کمبود نیرو و نیز کمبود دستگاه های حمل زباله موجب شده نتوان تمام زباله‌های شهر را جمع 

آوری کرد.

وی افزود: اسکان مردم در شهر پراکنده است و برای همین جمع آوری زباله با مشکلاتیهمراه است.

عثمانی تصریح کرد: هم اکنون بیش از 10 خودروی حمل زباله و 30 نیروی شهرداری نیاز است تا بتوانیم کار جمع آوری زباله‌های شهر را انجام دهیم.

وی افزود: در این زمینه به شهرداری تهران درخواست داده ایم، اما تاکنون چیزی دست ما نرسیده است.

شهردار تازه آباد تاکید کرد: تنها تعدادی خودروی حمل زباله‌ از کرمانشاه، روانسر و پاوه ارسال شده که کفایت نیاز شهر را نمی‌دهد.

عثمانی افزود: وجود زباله در شهر می‌تواند اپیدمی بیماری‌های مختلفی را رقم بزند و در این زمینه نیاز به کمک داریم.



منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار