مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه از برقراری آب شهرهای زلزله زده استان خبر داد و گفت: به زودی 100 دوش حمام در شش نقطه سرپل ذهاب برقرار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 18 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،علی حسین مرادی ، اظهار کرد: خوشبختانه اکنون آب تمام مناطق شهری زلزله زده وصل و آب وارد شبکه خانه‌ها شده است.

وی با بیان اینکه در برخی مناطق از جمله گیلانغرب هنوز به دلیل پس لرزه‌ها کدورت آب وجود دارد، اظهار کرد: به این مناطق اعلام کردیم که از آب فقط برای شست و شو و سایر مصارف استفاده کنند و آب شرب برای آنها با تانکر تامین می‌شود.

 مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: البته در این منطقه هم کدورت آب در حال کاهش است.

به گفته این مسئول، در کنار این اقدامات روزانه حدود 500 تا 600 هزار لیتر آب به صورت سیار در مناطق  زلزله زده توزیع می‌شود.

مرادی عنوان کرد: آب بسته بندی نیز به طور روزانه و به تعداد 60 تا 70 هزار بطری در روز در این مناطق توزیع می‌شود.

وی در ادامه از برقراری 100 دوش آب سیار(صحرایی) در شش نقطه شهر سرپل ذهاب هم خبر داد که نیمی از آنها به زوی برقرار می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه تاکید کرد: در کنار این دوش‌های سیار، علمک آب شرب و تانکر آب نیز در نظر گرفته شده است.

مرادی خاطرنشان کرد: همچنین هشت سرویس بهداشتی دیگر نیز در شهر سرپل ذهاب برقرار خواهد شد.پیمایش خانه به خانه انشعابات آب و فاضلاب 

وی در ادامه از پای کار بودن 20 اکیپ حوادث با همکاری تهران، اصفهان، کرمان، مشهد، همدان، ایلام، کردستان و لرستان خبر داد و گفت: در حال پایش انشعابات به صورت خانه به خانه انجام می شود تا اگر نقصی وجود دارد مرتفع شود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه تاکید کرد: در این پیمایش‌ها اگر آب خانه‌ای به دلیل شکستگی و ... قطع باشد رفع نقص خواهد شد و انشعاب خانه‌های تخریب شده نیز برای جلوگیری از هدر رفت آب بسته می‌شود.

مرادی عنوان کرد: به علاوه از امروز کنترل و پیمایش شبکه فاضلاب نیز در این مناطق آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر  سرپل ذهاب فعال است و مشکل چندانی ندارد.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب به بخشی از روستاها نیز ورود کرده، یادآوری کرد: در حال رفع مشکلات روستاهای بخش‌های مختلف هم هستیم.

مرادی در پایان از برپایی آشپزخانه وزارت نیرو در سرپل ذهاب هم خبر داد که اکنون روزانه دو هزار پرس غذای گرم توزیع می‌کند و این تعداد به 20 هزار پرس افزایش خواهد یافت.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار