حسین خدرویسی در گفتگو با تابناک:
مدیر‌ کل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: کمیته امداد تاکنون ۳۰۰ محموله بزرگ کمک های مردمی را با مشارکت مردم نوع دوست در سراسر کشور جمع آوری ودر مناطق زلزله توزیع کرده است.
کد خبر: ۵۲۶۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 18 November 2017
حسین خدرویسی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری تابناک افزود:ضمن قدردانی از مشارکت گسترده مردم برای کمک به مناطق زلزله زده همکاران ما در استان همچون سایر عزیزان آسیب دیده این حادثه داغدار هستند اما علی رغم این مشکلات از لحظه وقوع این زلزله ، موجب کندی در امدادرسانی آنان به مردم نشده و امدادگران کمیته امداد استان هم اکنون به صورت شبانه روز مشغول خدمت رسانی به زلزله زدگان هستند.

وی  با یادآوری نزدیک شدن سرما و برودت هوا در مناطق زلزه زده ، عنوان کرد: در حال حاضر نیاز مبرم و اساسی زلزله زدگان به چادر،نایلون،پتو و وسایل گرمایشی همچون چراغ والور است.
 
مدیر‌ کل کمیته امداد استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم خیر و نوع دوست ایران اسلامی می توانند کمک های نقدی خود را به مناطق زلزله زده به شماره حساب ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ نزد بانک ملی شعبه ارشاد اسلامی و یا از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۲۱۴۱۳۲نزد بانک صادرات شعبه چهارراه بسیج و کمک های غیر نقدی خود را به پایگاه ها و دفاتر این نهاد اهدا کنند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار