معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از پذیرش بیش از ۸۰۰۰ نفر از مصدومین زلزله اخیر در بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر استان در سرپلذهاب خبر داد .
کد خبر: ۵۲۵۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰ 16 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه، فرزین معتمدی از پذیرش بیش از ۸۰۰۰ نفر از مصدومین زلزله اخیر در بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر استان در سرپلذهاب خبر داد.

‌ این مسئول افزود: با توجه به اینکه زیرساخت های بیمارستان شهرستان سرپلذهاب کاملا از بین رفته بود ۶ ساعت پس از اعلام زلزله، بیمارستان جمعیت با تیم RDH به عنوان اولین مرکز درمانی برپا شد و ارائه خدمات درمانی آغاز گردید.

وی ادامه داد : در این بیمارستان ۳۵ نفر پزشک و ۴۶ نفر پرستار در طی ۷۲ ساعت بالغ بر ۸۰۰۰ نفر را ویزیت نمودند. از این تعداد بر روی بیش از ۴۰۰۰ نفر از مصدومین خدمات سرپایی از قبیل بانداژ و پانسمان، بخیه و آتل بندی صورت گرفت و ۲۰۰۰ نفر از مصدومین بدحال از طریق بالگرد و آمبولانس به بیمارستان های استان کرمانشاه انتقال یافتند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه اظهار داشت: در بیمارستان برپا شده توسط تیم درمان جمعیت هلال احمر تولد ۲ نوزاد را نیز گزارش داد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار