مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از ارسال 400 هزار قرص نان به مناطق زلزله زده استان خبر داد و گفت: این نان ها امروز(23 آبان) به دست زلزله زدگان می‌رسد.
کد خبر: ۵۲۴۵۹۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶ 14 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،مظفر رحیمی ، با اشاره به نیاز مردم مناطق زلزله زده استان به نان، اظهار کرد: از اولین ساعات وقوع زلزله با بسیج ای ستان و شهرستان های مختلف تلاش شده تا نان مورد نیاز مناطق زلزله زده تامین شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه نانوایی های استان در آماده باش بوده و آرد کافی نیز برای پخت 24 ساعته در اختیار آنها قرار گرفته، افزود: تامین و توزیع نان بین زلزله زدگان استان کرمانشاه تا زمانی که خبازی های این مناطق بازسازی شوند، ادامه خواهد داشت.

رحیمی با بیان اینکه نیاز آرد و نان مناطق زلزله زده استان با همکاری سه استان لرستان، همدان و کردستان تامین می‌شود، اظهار کرد: بیش از 100 هزار قرص نان در استان کرمانشاه و 100 هزار قرص نان توسط هریک از این سه استان پخت شده تا نان بسته بندی شده در اختیار مردم مناطق زلزله زده قرار گیرد.

وی اضافه کرد: روز گذشته (22 آبان) نیز بین 65 تا 70 هزار قرص نان به شهرستان های سرپل‌ذهاب، ثلاث باباجانی و قصرشیرین ارسال شد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه همچنین با اشاره به برپایی چهار خبازی سیار در مناطق زلزله زده استان، اظهار کرد: قرار شده دو خبازی توسط ارتش و دو خبازی توسط غله در این مناطق مشغول پخت نان شوند.

رحیمی گفت: تلاش می شود تا خبازی‌های مناطق زلزله زده به ویژه خبازی هایی که کمتر آسیب دیده در کوتاهترین زمان ممکن کارشان را از سر بگیرند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار