زمان بازگشایی مدارس مناطق زلزله زده استان کرمانشاه هنوز مشخص نیست و این امر نیاز به بررسی بیشتری دارد.
کد خبر: ۵۲۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶ 14 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،رییس اداره روابط عمومی آموزش پرورش استان کرمانشاه در رابطه با بازگشایی مدارس مناطق زلزله زده گفت: با توجه به اینکه هنوز میزان تخریب بخش‌های غربی استان از جمله شهرستان سرپل ذهاب، قصر شیرین و ثلاث باباجانی به صورت کامل مشخص نیست، بنابراین زمان بازگشایی مدارس نیز قابل پیش بینی نخواهد بود.

حسین پارساپور خاطرنشان کرد: موضوع بازگشایی مدارس در حال پیگیری است و انشا الله روز شنبه اعلام خواهیم کرد. در نظر داریم دانش آموزان را به مدارسی که استحکام بیشتری دارند منتقل کنیم تا از تحصیل عقب نمانند و فرایند تعلیم و تربیت ادامه یابد و خوشبختانه مشکل کمبود معلم نیز نداریم.

وی با بیان اینکه 23 نفر دانش آموز و فرهنگی در زلزله اخیر فوت شدند اعلام کرد: متاسفانه 21 دانش آموز و 2 فرهنگی فوت شدند که  از منطقه گهواره 2 نفر، روستاهای دالاهو 5 نفر، سرپل ذهاب 13 نفر و ثلاث باباجانی یک نفر  دانش آموز و 2 فرهنگی از سرپل ذهاب بودند. هم چنین  1100 مصدوم در حوزه دانش آموزی و فرهنگی داشتیم که حال تمام مصدومین خوب است و مرخص شدند.

وی در پایان از تمامی فرهنگیان بابت جمع آوری کمکهای مردمی تشکر و خاطرنشان کرد: اداره‌های آموزش و پرورش چادرهایی را در مناطق زلزله زده برپا کردند و با اعلام شماره حساب انجمن اولیا و مربیان به جمع آوری کمکهای نقدی و غیرنقدی پرداختند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار