معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از اعزام موکب‌های وقفی آماده شده برای خدمات رسانی به زوار اربعین به مناطق زلزله زده این استان به منظور خدمات رسانی به زلزله زدگان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۳۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 13 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،حجت الاسلام مهدی توسلی، با اشاره به اینکه سه موکب بزرگ وقفی در استان برای خدمات رسانی به زوار اربعین آماده شده بود، اظهار کرد: از دقایق اولیه وقوع زلزله در استان کرمانشاه مجموعه اوقاف در تلاش بوده تا با تمام تواند تجهیزات خدمات رسانی را به شهرستانهای زلزله زده استان منتقل کند.

توسلی اضافه کرد: با توجه به نیاز مردم مناطق زلزله زده استان به آب، نان، غذای گرم، چادر و پتو، در تلاشیم تا در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به تامین این اقلام اقدام شود.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه سپس از برنامه‌ریزی برای ایجاد آشپزخانه سریع در بقعه احمد بن اسحق شهرستان سرپلذهاب خبر داد و افزود: قرار است در این آشپزخانه پنج هزار پرس غذای گرم تهیه و در اختیار زلزله زدگان قرار گیرد.

وی افزود: در تلاشیم تا تجهیزات را در سریع ترین زمان ممکن به بقعه احمدبن اسحاق منتقل کنیم، هرچند مسیر با شلوغی و ترافیک سنگین مواجه است، اما امیدواریم توزیع غذا از وعده شام امشب آغاز شد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار