فرمانده هوانیروز ارتش اعلام کرد:
فرمانده هوانیروز ارتش گفت: بالگردهای هوانیروز آماده امدادرسانی به زلزله‌زدگان هستند و تمام هماهنگی‌های لازم انجام شده است.
کد خبر: ۵۲۳۶۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 13 November 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک؛امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش، اظهار کرد: هوانیروز ارتش با تمام توان آماده خدمت رسانی و انتقال به مصدومان زلزله اخیر در استان های غربی است.

وی خاطر نشان کرد: در این راستا بالگردهای هوانیروز آماده هستند و تمامی هماهنگی ها لازم انجام شده است تا با تمام وجود کمک در امر امدادرسانی مشارکت کنیم.

فرمانده هوانیروز ارتش تصریح کرد:: با اورژانس هوایی و هلال احمر و تمامی ارگان های مستقر در منطقه یکپارچه به امداد رسانی خواهیم پرداخت.

وی تأکید کرد: هم اکنون تمامی ‌یگان‌ها، هوانیروز، بیمارستان‌ها و به ویژه بیمارستان صحرایی پادگان ابوذر در آماده باش کامل بسر می‌برند.

امیر قربانی گفت: هم اکنون گروه‌های پزشکی، جراح، تکنسین و نظایر آن با تجهیزات کامل پزشکی جهت کمک به هموطنان عزیز زلزله زده وارد منطقه شدند.

وی اظهار داشت: به جهت حساسیت موضوع اکیپ پزشکی از تهران نیز به منطقه اعزام شدند.

فرمانده هوانیروز ارتش تأکید کرد: از دیشب و به محض وقوع زلزله که تمامی سیستم های ارتباطی مختل شد، یگان های مختلفی از نیروی زمینی ارتش به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: هم اکنون پادگان سر پل ذهاب تخلیه و به عنوان بیمارستان در حال خدمات رسانی است، چرا که بیمارستان سر پل ذهاب قادر به پذیرش بیمار نبود.

قربانی یادآور شد: هم اکنون مناطق زلزله زده در کنترل است و چهار تیپ به منطقه اعزام شده اند که 2 تیپ 35 و 71 از دیشب مستقر و مشغول آوار برداری شدند و تیپ های 181 و 281 در حال حرکت به منطقه هستند.

وی گفت: 270 مصدوم در پادگان ابوذر مستقر شدند و آمبولانس ها مصدمان را به این پادگان ها منتقل می کنند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار