معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه حضور ایتالیایی‌ها در ساخت آزادراه همدان-کرمانشاه هنوز قطعی یا منتفی نشده است، گفت: صحبت‌ها در وزارت راه در این زمینه ادامه دارد.
کد خبر: ۵۲۳۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰ 12 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،مجتبی نیک کردار با بیان اینکه دولت در ساخت آزادراه ورود پیدا نمی‌کند، گفت: احداث آزادراه تنها با مشارکت بخش خصوصی امکان‌پذیر است.

وی افزود: برای ساخت آزادراه همدان-کرمانشاه نیز نیازمند حضور و مشارکت بخش خصوصی هستیم و اگر سرمایه‌گذاری حاضر به اجرای این پروژه شود، قطعا استقبال کرده و همکاری‌ 
لازم جهت اجرای این پروژه را انجام می‌دهیم.

نیک کردار با بیان اینکه ساخت آزادراه و سپس اخذ عوارض برای سرمایه‌گذار بازگشت سرمایه و سود دارد، گفت: در همین راستا سرمایه گذار بخش خصوصی باید بررسی کرده و ببیند مسیر آزادراه برای او صرفه اقتصادی دارد، یا نه.

معاون عمرانی استانداری کرمانشاه اظهار کرد: مطالعات مسیر آزادراه همدان-کرمانشاه انجام شده و در این زمینه صحبت‌هایی هم با سرمایه گذاران یک شرکت ایتالیایی صورت گرفته است.

وی افزود: همچنان در کش و قوس با این سرمایه گذار هستیم تا بتوانیم به نتیجه برسیم. هنوز حضور شرکت ایتالیایی در ساخت این آزادراه نه قطعی و نه منتفی شده و صحبت‌ها در وزارت راه در این زمینه ادامه دارد.

نیک کردار در خصوص ضرورت احداث این آزادراه نیز گفت: قطعا هرچه میزان راه و ایمنی آن بیشتر باشد میزان ایمنی و سلامت مسافران و تردد کنندگان در مسیر نیز بیشتر است و وجود راه بیشتر آن هم به صورت آزادراه به نفع استان و آینده آن است.

وی افزود: در همین راستا از حضور هر سرمایه‌گذاری که برای احداث این پروژه اعلام آمادگی کند، استقبال می‌کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار