معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: هم اکنون بیش از 10 هزار دانش آموز نیازمند در استان کرمانشاه از حمایت های مادی ومعنوی کمیته امداد بهره مند می شوند.
کد خبر: ۵۲۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 11 November 2017
به گزارش خبرگزاری  تابناک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه امسال در سال تحصیلی جدید 749 میلیون تومان اعتبار به منطور کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند در استان سرمایه گذاری شده، گفت: هم اکنون بیش از 10 هزار دانش آموز نیازمند در استان کرمانشاه از حمایت های مادی و معنوی این نهاد بهره مند می شوند.

رحمتی پور با یادآوری اینکه امسال کمک هزینه تحصیلی طی چهار مرحله به دانش آموزان نیازمند پرداخت شده ، عنوان کرد: حدود 20 میلیون تومان در مرحله چهارم این پرداخت ها به دانش آموزان مددجوی کرمانشاهی اعطا شده است.

وی ادامه داد: سرانه کمک هزینه پرداختی برای خرید پوشاک و لوازم التحریر به هر دانش آموز مددجوی ساکن در مناطق محروم و کم برخوردار 102 هزار تومان و برای سایر دانش آموزان نیازمند 70 هزار تومان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان نیازمند از محل صدقات، منابع داخلی امداد، درآمدهای حاصله از جشن عاطفه ها و کمک های حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین تامین اعتبار می شود.

کیومرث رحمتی پور ابراز امیدواری کرد: خیران در طول سال تحصیلی نیز با کمک های بی دریغ خود یاری رسان دانش آموزان بی بضاعت باشند تا این دانش آموزان به غیر از تحصیل دغدغه دیگری نداشته باشند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار