جانشین ستاد اربعین استان کرمانشاه از پیگیری برای باز شدن مرز خسروی به روی زوار عتبات عالیات در همه ایام سال خبر داد.
کد خبر: ۵۲۱۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 08 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا ، جعفر همتی در جلسه اتمام عملیات اجرایی کمیته اعزام ستاد اربعین استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی 100 درصدی مرز خسروی برای اعزام زوار عتبات عالیات در اربعین امسال، گفت: با وجود برنامه ریزی و تلاش‌های انجام شده، نهایتا طرف عراقی قبول نکرد اربعین امسال مرز خسروی برای اعزام زوار عتبات عالیات باز شود.

همتی با بیان اینکه مرز خسروی آمادگی کامل برای اعزام بیش از 500 هزار زائر اربعین شش استان کشور را داشت، افزود: آمادگی مرز خسروی به لحاظ زیرساختی به اذعان مسئولان کشوری عالی بود، حتی هماهنگی لازم با طرف عراقی هم برای اعزام زوار از مرز خسروی شده بود.

جانشین ستاد اربعین استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در ایام اربعین همه دستگاه‌های اجرایی را پای کار آوردیم، عنوان کرد: در مجموع ستاد اربعین استان در حوزه ایجاد آمادگی زیرساختی برای اربعین بسیار عالی کار کرد.

همتی با بیان اینکه در شش ماه گذشته در قصرشیرین و مرز خسروی اقداماتی انجام شده که مشابه آن در هیچ یک از سه مرز مهران، چذابه و شلمچه انجام نگرفته، اظهار کرد: از سال گذشته به دنبال باز کردن مرز خسروی به روی زوار عتبات عالیات بودیم و در این راستا نیز تلاش‌های خیلی زیادی در استان انجام گرفت.

آسفالت مسیر قصرشیرین به خسروی و برگشت، ایجاد پارکینگ در مرز خسروی با ظرفیت 50 هزار خودرو، ایجاد دکل های نور و... از جمله اقدامات زیر ساختی انجام شده در مرز خسروی بود که همتی از آنها یاد کرد.

مشاور عالی استاندار کرمانشاه از ادامه پیگیری‌ها برای باز شدن مرز خسروی به روی زوار عتبات عالیات برای تمام ایام سال خبر داد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار