بهمن خسروانی در گفتگو با تابناک:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمانشاه از تخفیف 10 درصدی بلیط بازگشت زائرین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۵۲۱۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 08 November 2017
 مهندس بهمن خسروانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود: پیرو ابلاغ  شیوه نامه اجرایی جابجایی زائرین اربعین حسینی(ع) ،نظارت کامل بر نرخ جابجایی زوار صورت می گیرد.وی افزود:طی اقدامات پیشگیرانه وتشكيل تيمهاي نظارتي و ميداني در حین اجرای طرح، مراقبت می گردد که هیچ گونه اجحافی در حق خدمات گیرندگان صورت نگیرد. 

وی خاطر نشان کرد: طی اجرای طرح نظارت بر نرخ بلیت بازگشت زائرین سعی می شود نه تنها هزينه جابجایی خدمات گیرندگان جاده ای با افزایش همراه نباشد بلکه زائران بتوانند از تخفیف 10 درصدی کرایه بازگشت به مبادی اولیه خود بهره مند گردند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان كرمانشاه تصریح کرد: امسال نیز همچون سنوات قبل،نظرسنجی از زائران در راستاي کیفیت خدمات دهی جاده ای بصورت پیامکی اجرا می گردد و گفتنی است که در حال حاضر نرم افزار این طرح در کلیه شرکت ها و تعاوني های پشتیبان فعال می باشد.

خسروانی تأکید کرد: زائرین محترم می بایست دقت نمایند که حین دریافت بلیط ،شماره همراه خود را به صادرکنندگان در شرکت ها و تعاونی ها اعلام نموده تا در صورت ارسال نظرات ،انتقادات و پیشنهادات آنها، ارزیابی کیفی خدمات رسانی جاده ای به زوار صورت گیرد. 


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار