مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: ایجاد و توسعه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم از اهداف آیین نامه کمیته رفع موانع تولیدات فرهنگی و اشتغال استان است.
کد خبر: ۵۱۴۱۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶ 25 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه؛ حجت الاسلام والمسلمین جعفری در نخستین نشست کمیته رفع موانع تولیدات فرهنگی و اشتغال استان سخن می گفت،با اشاره به این که براساس آیین نامه این کمیته ؛ باید سهم تولیدات فرهنگی و صادرات آنها در تولید ناخالص استان کرمانشاه افزایش یابد، ادامه داد: ارتقای شاخص های فرهنگی، هنری و رسانه ای در برنامه ششم توسعه، اجرای سیاست ها و برنامه های شورای فرهنگ عمومی، ارتقای شاخص های فرهنگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و افزایش تولید و سرانه مصرف تولیدات فرهنگی از دیگر اهداف آیین نامه کمیته رفع موانع تولیدات فرهنگی استان است.

وی حمایت از طرح های مختلف فرهنگی و هنری را از دیگر اهداف کمیته بررسی و رفع موانع توسعه فرهنگی ذکر کرد و یادآور شد: استاندار کرمانشاه به عنوان رئیس این کمیته انتخاب شده اند و نائب رئیسی کمیته نیز بر عهده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و دبیری آن بر عهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان می باشد.

 جعفری با اشاره به این که کمیته به جهت رفع موانع تولیدات فرهنگی  تشکیل شده است، گفت: این جلسه به منظور هماهنگی های مورد نیاز در حوزه تولیدات فرهنگی تشکیل شده تا با همفکری اعضا و تعامل بیشتر با مدیران استان، شاهد توسعه هرچه بیشتر فرهنگی باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشه افزود: کمیته رفع موانع تولیدات فرهنگی با هدف برنامه ریزی، ایجاد هماهنگی در جهت اعتلای فرهنگی و هنری و شناسایی قوانین مزاحم در مسیر توسعه فرهنگی ایجاد شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار