نارضایتی از عملکرد عطاریان بالا گرفت ؛
تابناک / در آستانه قرعه کشی لیگ والیبال استان گیلان ٬ استعفای نایب رییس هیات والیبال لنگرود ( سرکار خانم غلامی پور) که از مربیان فعال و خوشنام استان میباشد تعجب وایبال دوستان این شهر را برانگیخته است.
کد خبر: ۵۱۲۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱ 23 October 2017
تابناک / در آستانه قرعه کشی لیگ والیبال استان گیلان ٬ استعفای نایب رییس هیات والیبال لنگرود ( سرکار خانم غلامی پور) که از مربیان فعال و خوشنام استان میباشد تعجب وایبال دوستان این شهر را برانگیخته است.
 
به گزارش تابناک گیلان ، شنیده ها حاکی از فشار رییس هیات و برخی دیگر به غلامی پور به دلیل اعتراض وی به عملکرد هیات در جلسه مربیان استان بوده است.
 
همچنین بدنبال استعفای نایب رییس هیات والیبال لنگرود ، سعید حیدری ، مسئول روابط عمومی هیات نیز که قریب به ۳ ماه بدون حکم مسئولیت مشغول فعالیت بوده است٬ شب گذشته از ادامه همکاری با هیات صرف نظر کرد که خبرهای تکمیلی در این خصوص متعاقبا اعلام خواهد شد.
 
 
 
 
سعید حیدری در خصوص کناره گیری خود از سمت روابط عمومی هیات والیبال لنگرود و اتفاقات اخیر این هیات به تابناک گفت ؛ پس از آن که خاکزاد به عنوان رئیس هیات والیبال استان انتخاب شد، وی یکی از اهداف کاری خود را در زمینه اطلاع رسانی و پوشش کامل برنامه های تمامی هیات های شهرستان ها، در جهت پیشرفت و ارتقای سطح والیبال استان، از طریق روابط عمومی ها در نظر گرفت.

به همین منظور دستور انجام این کار را به مسئول روابط عمومی هیات والیبال استان آقای معین حسن زاده داد تا ایشان مقدمات تشکیل و انتخاب مسئولین روابط عمومی های شهرستان ها را پیگیر باشند.
 
 

 
در همین راستا و پس از صحبت با روسای هیات والیبال شهرستان ها مقرر شد تا هر هیات یک نفر از افراد متخصص در این زمینه را معرفی و پس از طی هماهنگی ها کار خود را در هیات های والیبال شروع کنند اما در این بین وضعیت روابط عمومی هیات والیبال شهرستان لنگرود بیش از پیش عجیب و قابل تامل است.

اما پس از انتخاب بنده به عنوان مسئول روابط عمومی نه تنها هیچ جلسه ای برای معرفی من برگزار نشد بلکه همچنان رئیس هیات والیبال شهرستان ، آقای مهرداد عطاریان همان روال قبلی را در پیش گرفته که همین موضوع نشان گر این مطلب است که توجهی به این جایگاه ندارد.
 
 

 
حتی علیرغم توصیه ها به ایشان در خصوص انجام این وظایف از سوی روابط عمومی ، رئیس هیات والیبال شهرستان بی توجه به این مسائل تمامی اقدامات مربوط به این حوزه را بدون در جریان گذاشتن مسئول روابط عمومی خود انجام میداد و نهایتا پس از اتمام کار از مسئول روابط عمومی میخواست آن اقدام را پوشش دهد و این موضوع نشان می دهد که رییس هیات اصلا توجیه نیست.

جالب تر اینکه بعد از گذشت سه ما از انتخاب بنده ، هیچ حکمی از سوی هیات والیبال شهرستان صادر نشد تا عملا مسئول روابط عمومی تنها به اسم وجود داشته باشد و همه این موارد باعث شد تا نهایتا بنده برای حفظ جایگاه و حرمت شان بزرگان والیبال لنگرود ، از این سمت استعفا داده و دیگر فعالیتی در هیات والیبال شهرستان لنگرود نداشته باشم.
 
گفتنی است سعید حیدری از افراد با سابقه در عرصه خبرنگاری و خبرنویسی در شهرستان لنگرود و تحصیلکرده رشته حقوق در مقطع کارشناسی ارشد و از فعالان رشته والیبال است.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۲
چه استعفای سنگینی بود، باعث کناره گیری رئیس هیات شد.
اینو میگن استعفای تاثیر گذار
احسنت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار