کد خبر: ۵۱۲۹۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳ 22 October 2017
تابناک / رییس دانشگاه پیام نور گیلان از آغاز ثبت نام تکمیل ظرفیت در این دانشگاه خبر داد.

سعید صادقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : ثبت نام تکمیل ظرفیت رشته های تحصیلی مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان گیلان تا 30 آبان ماه ادامه دارد.
 
وی خاطرنشان کرد : بر این اساس، تمامی متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام نور اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 96 شرکت کرده یا نکرده اند، می توانند در مهلت مقرر برای ثبت نام به واحدها و مراکز دانشگاه پیام نور استان گیلان مراجعه کنند.
صادقی بیان کرد: اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم چهار ساله نظام قدیم با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش، اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم نظام جدید با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش و پرورش از جمله مدارک برای ثبت نام از علاقمندان است.
وی افزود: گواهی اخذ مدرک کاردانی برای آن دسته از دارندگان مدرک دیپلم نظام جدید که فاقد مدرک پیش دانشگاهی هستند، اصل شناسنامه و دو برگ کپی از صفحات آن، شش قطعه عکس سه در چهار تهیه شده در سال جاری و مدرک نظام وظیفه برای برادران از دیگر مدارک مورد نیاز برای ثبت نام است.
رییس دانشگاه پیام نور استان گیلان خاطر نشان کرد: تمامی داوطلبان بعد از ثبت نام می توانند در کلاس های درس شرکت کرده و تحصیل خود را در این دانشگاه آغاز کنند.
بر اساس آخرین آمار، دانشگاه پیام نور استان گیلان دارای بیش از 20 هزار دانشجو است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار