مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم‌(ص)استان کرمانشاه گفت: 120 هکتار از زمین‌های کشاورزی روستای مارانگاز سنقروکلیایی از پروژه کانال‌کشی قنات این روستا بهرمند شد
کد خبر: ۵۱۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴ 22 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس، حسین قبادی‌بصیر  با اشاره به موضوع آبرسانی روستای مارانگاز شهرستان سنقروکلیایی، اظهار داشت: پروژه کانال‌کشی قنات این روستا با کمک جهاد کشاورزی شهرستان سنقروکلیایی، قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران به نمایندگی آن بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم‌(ص) استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسیده است.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم‌(ص)استان کرمانشاه گفت: این پروژه شامل 2 هزار و 500 متر کانال بتنی است که با استفاده از قطعات بتنی پیش‌ساخته توسط جهاد کشاورزی شهرستان تامین شده است.

وی انتقال قطعات بتنی و اجرای پروژه را توسط بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم‌(ص) استان کرمانشاه اعلام کرد و افزود: با کمک مردم روستا و در مدت کوتاهی این پروژه به بهره‌برداری رسید.

قبادی‌بصیر تصریح کرد: 120 هکتار از زمین‌های کشاورزی روستای مارانگاز سنقروکلیایی از پروژه کانال‌کشی قنات این روستا بهره‌مند شده که این امر موجب توسعه کشاورزی در این منطقه می‌شود.

این مسؤول خاطرنشان کرد: پروژه‌های بسیج سازندگی در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، اقتصاد پایدار منطقه و افزایش اشتغال است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار