رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: نصب هرگونه تبلیغات بر روی بدنه خارجی و شیشه وسایل حمل و نقل عمومی ممنوع است.
کد خبر: ۵۱۲۶۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 22 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازپایگاه خبری پلیس، "سرهنگ فضل الله شیری " با اشاره به اینکه تبلیغات جزء جدا نشدنی دنیای امروز است، افزود: در سال های اخیر با اوج گرفتن تبلیغات، وسایل حمل و نقل عمومی نیز به تابلوهای متحرکی تبدیل شده‌ اند، که کالای خاصی را تبلیغ می کنند.  

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اعلام این که هر گونه تبلیغ بر روی وسایل حمل و نقل عمومی ممنوع است، افزود: یکی از معایب این نوع تبلیغات این است که فرد درون اتوبوس ها هیچ دیدی به بیرون ندارد. 

 سرهنگ شیری گفت: در فصل گرما نیز مسافرانی که داخل اتوبوس‌ها هستند در صورت خراب بودن کولر و سیستم تهویه اتوبوس به علت بسته بودن پنجره اتوبوس‌هایی که بر روی آنها اقلام تبلیغی نصب شده است، با مشکل روبرو می شوند. 

وی با بیان اینکه تبلیغات نقش بسته بر وسایل نقلیه  می تواند موجب کاهش تمرکز راننده شود خاطرنشان کرد: برابر ماده 207 آیین نامه راهنمایی و رانندگی و تبصره یک ماده ۵ دستورالعمل ضوابط تبلیغات  در ناوگان حمل و نقل عمومی  صادره از وزارت کشور  نصب هر نوع علائم و نصب هر نوع آگهی، نوشته، عکس و نوشتن عبارات و ترسیم نقوش روی شیشه‌ها یا بدنه درونی یا بیرونی وسیله نقلیه به منظور تبلیغ، نمایش و مانند آن ممنوع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار