سید مجتبی موسوی در گفتگو با تابناک:
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت:اقامه نماز جماعت در تمامی مدارسی که در هنگام اذان ظهر فعالیت دارند برپا می‎شود در همین راستا برای اقامه و آموزش نماز 527 روحانی با آموزش‎ و پرورش استان کرمانشاه همکاری دارند.
کد خبر: ۵۱۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ 22 October 2017
سید مجتبی موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:اقامه نماز جماعت در تمامی مدارسی که در هنگام اذان ظهر فعالیت دارند برپا می‎شود، اظهار داشت:علاوه بر این تعداد روحانی، 685 فرد غیر روحانی نیز در مدارس استان برپایی اقامه نماز جماعت در مدارس را بر عهده دارند.

وی خاطر نشان کرد: چهار هزار متر فرش سجاده‌ای برای توزیع بین مدارس استان کرمانشاه تهیه و تدارک شده که دو هزار متر از این فرش ها آماده توزیع بین 36 مدرسه در سطح استان است و باقیمانده آن نیز در آینده‎ای نزدیک تهیه و توزیع می‌شود.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: سال گذشته چهار هزار و 314 متر فرش سجاده‌ای و 19 محراب در بین مدارس استان کرمانشاه توزیع شد.

موسوی با بیان اینکه امسال برای تهیه این چهار هزار متر فرش سجاده‌ای 260 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است، گفت: همه توان ستاد اقامه نماز در راستای اقامه نماز جماعت در مدارس است و باید از هر ظرفیتی برای اقامه نماز استفاده کرد و  برای ترویج فرهنگ نماز همدلی خوبی بین مسوولان وجود دارد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار