رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت: تاکنون ۱۱ موکب مردمی کرمانشاه در کشور عراق و‌ در کربلا و نجف برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی برپا شده است.
کد خبر: ۵۱۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 21 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین ضیغمیان بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای برپایی موکب‌هایی برای خدمت‌رسانی مطلوب به زائران عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی انجام شده است، اظهار داشت: تاکنون 11 موکب مردمی کرمانشاه در کشور عراق و‌در کربلا و نجف برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی برپا شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر این از ورودی تا خروجی استان نیز برپایی موکب‌های زیادی برای خدمت‌رسانی به زوار حسینی در نظر گرفته شده است گفت: ثبت موکب‌ها(ایستگاه‌های صلواتی) برای ایام اربعین بر عهده ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه است و همه موکب‌ها باید شناسنامه‌دار باشند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه با بیان اینکه متقاضیان برپایی موکب‌ها باید برای ثبت موکب حتما به این ستاد مراجعه کنند بیان کرد: تا اقدامات لازم را برای ثبت موکب خود انجام دهند و با ساماندهی مناسب خدمات مناسب‌تر و بهتری به زوار عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی ارائه شود.

وی همچنین با اشاره به برپایی چادرهایی برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی علاقمندان به خاندان عصمت و طهارت در راستای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی، گفت: سه پایگاه جمع‌آوری مشارکت‌های مردمی در این راستا در محل‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در سه‌راه 22 بهمن به سمت چهارراه نوبهار، میدان آزادی و شهرک مسکن کرمانشاه برپا شده که در روزهای آینده این چادرها بیشتر هم می‌شوند.

ضیغمیان با اشاره به اینکه در جلسه‌ای که با اتاق اصناف و‌ خانه صنعت و معدن استان داشتیم قرار بر این شد مبلغی در رابطه با کمکهای نقدی به ما بدهند عنوان کرد: تاکنون مقداری از این کمکها به حساب ما ریخته شده و‌ تا اول آبان‌ماه نیز امیدواریم بقیه مبلغ به عنوان کمکهای مردمی به حساب کمیته مشارکتهای مردمی ریخته شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه اظهار کرد: با هماهنگی با ائمه جمعه استان کرمانشاه قرار بر این شده که همه ائمه جمعه در خطبه نماز جمعه نسبت به تشویق مردم برای این کمک و‌ پذیرایی از زائران اربعین حسینی اقدام شود.



منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار