رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از اعزام 'علی مسکینی' ورزشکار کرمانشاهی به رقابت های کاراته امیدهای جهان در روزهای آتی خبر داد.
کد خبر: ۵۱۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱ 21 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا، محمد صالحی، اظهار کرد: مسکینی کاراته کا کرمانشاهی است که با نظر کادر فنی به عنوان یکی از پنج ورزشکار اعزامی، در رقابت های جهانی اسپانیا حضور خواهد یافت.

وی تصریح کرد: رقابت های کاراته امیدهای جهان اوایل آبان به میزبانی شهر تنریف اسپانیا برگزار خواهد شد.

او گفت: این کاراته کا کرمانشاهی نماینده وزن 55- کیلوگرم ایران در رقابت های امیدهای جهان خواهد بود.

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه یادآوری کرد: به همین منظور پنجمین و آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی از امروز (27 مهر) در قزوین آغاز شده است.

وی اضافه کرد: در این اردو که تا دوم آبان و در شهر قزوین ادامه خواهد یافت، پنج ملی پوش اعزامی کشورمان به مسابقات جهانی حضور دارند.

محمدصالحی در ادامه از سید شهرام هروی به عنوان سرمربی و شهاب سلطانی و سعید حسنی پور نیز به عنوان مربیان تیم ملی کاراته امید ایران یاد کرد.

رئیس هیات کاراته کرمانشاه به وضعیت مسکینی نیز اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه شرایط آمادگی این کاراته کا کرمانشاهی مطلوب است و یکی از امیدهای ایران برای کسب مدال محسوب می شود.

وی گفت: مسکینی تیرماه امسال در مسابقات رده های سنی قهرمانی آسیا که به میزبانی قزاقستان برگزار شد با سه پیروزی و یک شکست برابر رقبا صاحب مدال برنز شد.

او ادامه داد: همچنین این کاراته کا کرمانشاهی 2 سال پیش در مسابقات جوانان جهان هم که به میزبانی اندونزی برگزار شد توانست مقام سوم را بدست آورد.

اکنون حدود 17 هزار کاراته کا در استان کرمانشاه فعالیت می کنند که 55 درصد این افراد را ورزشکاران خانم و 45 درصد را نیز ورزشکاران آقا تشکیل می دهند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار