رئیس پلیس پیشگیری ناجا:
رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که در ایام‌ اربعین حسینی بیش از ۱۳۰ ایستگاه ثابت و متحرک بازرسی، در مسیر تردد زائران فعالیت خواهند کرد.
کد خبر: ۵۱۰۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ 18 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمد شرفی"  در همایش فرماندهان کلانتری ها و پاسگاه های استان کرمانشاه ، اظهارداشت: از این تعداد بیش از ۳۰ ایستگاه بازرسی ثابت و صد ایستگاه متحرک هستند که ایستگاه های بازرسی متحرک در مسیر های فرعی و نقاط مورد نیاز، به کارگیری خواهند شد. 

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی در حال آماده سازی تمهیدات لازم برای ایام اربعین است، گفت: به منظور  ارائه خدمات  به زائران اربعین حسینی از توان سپاه و ارتش نیز استفاده خواهیم کرد. 

سردار شرفی به حضور تیم های تخصصی مبارزه با مواد مخدر در طول مسیر اشاره کرد و گفت: برای ساماندهی حضور اتباع بیگانه بدون مجوز،  چهار اردوگاه در استان های کرمانشاه، لرستان، همدان و ایلام ایجاد می شوند. 

به گفته وی در ایام تردد زائران ۱۵۹ توقفگاه به منظور ساماندهی حدود ۲۶ هزار زائر فعالیت می کنند. 

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در بخش دیگری از صحبت های خود به آسیب های اجتماعی اشاره کرد و اظهارداشت: امنیت در نتیجه فعالیت همه سازمان ها و دستگاه ها ایجاد می شود و همه آحاد جامعه باید در ایجاد آن شریک ‌باشند. 

سردار شرفی عملکرد انتظامی استان کرمانشاه در کاهش سرقت ها را مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون میزان تشکیل پرونده های سرقت در کلانتری ها و پاسگاه های استان کرمانشاه چهار درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است. 

رئیس پلیس پیشگیری ناجا افزود: در این مدت میزان دستگیری سارقان در کرمانشاه افزایش و میزان نزاع دسته جمعی، قتل و سرقت های منزل، طلا فروشی، احشام و خودرو کاهش چشمگیری داشته است؛ با این حال در برخی از جرایم همچون سرقت مغازه شاهد افزایش هستیم. 

سردار شرفی به رضایت مردم از عملکرد مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: میزان تقدیر های مردم از پلیس ۱۱۰ نسبت به 6 ماه نخست سال گذشته ۱۳ درصد افزایش و میزان شکایت ها ۴۸ درصد کاهش را نشان می دهد. 

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اینکه سنگینی کار نیروی انتظامی بر عهده کلانتری ها و پاسگاه ها است، گفت: در ایام محرم ۸۰ هزار نفر از پرسنل ناجا  در بیش از ۵۰ هزار مسجد، هیات و تکیه و بیش از ۱۰ هزار مرکز تجمع به عزاداران خدمت رسانی  کردند. 

سردار شرفی همچنین به هجمه های دشمنان علیه سپاه اشاره و تاکید کرد: سپاه و بسیج تلاش های بسیاری برای سربلندی کشور می کنند و حافظان آب و خاک میهن هستند. 
وی با بیان اینکه هر ابرانی در زمان تهدید یک‌ بسیجی است، گفت: ما باید در هر شرایطی حافظ ارزش های نیرو های نظامی و انتظامی باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار