دبیر جبهه مردمی نیروی انقلابی در کرمانشاه مهمترین دغدغه کنونی مردم این استان را مشکلات اشتغال و معیشتی و نه سیاسی دانست و گفت: اگر بیکاری رفع شود خیلی از چالش های استان نیز برطرف می گردد.
کد خبر: ۵۱۰۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 18 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از کرد پرس،محمد کرمی راد دبیر جبهه مردمی نیروی انقلابی در کرمانشاه با اشاره به روی کار آمدن دولت دوازدهم و تغییرات استانداران برخی از استان های کشور از جمله استان کرمانشاه، اظهارداشت: مشکلات و معضلات بسیاری گریبان کرمانشاه را گرفته است.

وی با بیان اینکه آمار بالای بیکاری چالش های بسیاری را در کرمانشاه بوجود آورده است، گفت: طبق بررسی کارشناسان 14 چالش منتج از بیکاری، معیشت و اقتصاد در کرمانشاه بوجود آمده است.

دبیر جبهه مردمی نیروی انقلابی در کرمانشاه یکی از راه های رفع بیکاری و بهبود وضعیت معیشت را در استان کرمانشاه، جذب سرمایه گذاران دانست و تصریح داشت: به دلیل عدم استقبال و فراهم نشدن زمینه ها توسط مسئولین، سرمایه گذاران از این استان رویگردان هستند.  

وی با تاکید بر این مطلب که استاندار جدید باید درک صحیحی از مشکلات استان داشته باشد، گفت: برخی از پروژه های نیمه کاره نه در دولت های قبل و نه در دولت گذشته تکمیل نشدند، درحالی که هر کدام از آن ها می توانند بستر کار و اشتغال بسیاری از جوانان این استان باشند.

کرمی راد با بیان اینکه راه آهن کرمانشاه قرار بود در شهریورماه رسما افتتاح شود اما خبری نشد، عنوان کرد: این پروژه در برخی از مناطق هنوز تکمیل نشده است.

وی متذکرشد: توقع بر این است که استاندار جدید تعامل و وحدت بین احزاب و گروه ها را مدنظر قرار دهد و بتواند در جهت بهبود وضعیت کنونی کمک کند.

دبیر جبهه مردمی نیروی انقلابی در کرمانشاه خاطرنشان ساخت: امروز باید بحث چپ و راست را کنار گذاشت و به فکر خدمت برای مردم بود.

وی مهمترین دغدغه کنونی مردم را مشکلات اشتغال و معیشتی و نه سیاسی دانست و افزود: اگر بیکاری رفع شود خیلی از چالش های استان نیز برطرف می شود.

وی از استاندار کرمانشاه خواست اولویت های استان را مشخص کند و از اکنون به فکر افزایش بودجه سال آینده استان باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار