مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه از توزیع بیش از ۹۹۲ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در استان کرمانشاه طی شش ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۵۱۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 18 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا، سیدرمضان هاشمی گفت: در شش ماهه امسال ۲۵۴ میلیون و ۹۸۴ هزار لیتر بنزین موتور در استان کرمانشاه توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹ درصد رشد داشته است.

وی در خصوص مصرف نفت گاز(گازوییل) نیز افزود: در این مدت ۳۳۳ میلیون و ۲۹۹ هزار لیتر نفت گاز مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، با رشد یک درصدی همراه بوده است.

هاشمی میزان نفت سفید توزیع شده در این مدت را نیز ۳۰ میلیون و ۳۹۳ هزار لیتر  اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل یازده درصد افزایش یافته است.

به گفته این مسئول، توزیع نفت‌کوره نیز در شش ماهه امسال با ۴۴ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ۳۷۳ میلیون و ۳۳۰ هزار لیتر رسیده است.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: همچنین در شش ماهه امسال ۲۶ میلیون و ۷۳۶  تن گازمایع در استان مصرف شده که در این بخش کاهش 13 درصدی داشتیم.

وی همچنین از افزایش چهاردرصدی مصرف سی.ان.جی در شش ماهه امسال خبر داد و اظهار کرد: در این مدت ۸۸ میلیون و ۸۲۹ هزار و ۸۳۲ کیلوگرم سی.ان.جی در استان مصرف شده که با مصرف این سوخت پاک حدود چهار میلیون و ۷۹۱ هزار و ۶۴۷ لیتر صرفه جویی در مصرف بنزین صورت گرفته است.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار