استاندار کرمانشاه گفت: امنیت اجتماعی ، روانی ، اخلاقی و حتی سلامت مردم به دست پرتوان نیروی انتظامی حاصل می شود.
کد خبر: ۵۱۰۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲ 18 October 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ،هوشنگ بازوند ، استاندار کرمانشاه در همایش سالانه ی فرماندهان کلانتریها و پاسگاههای نیروی انتظامی استان اظهار داشت:بزرگ مردان و سربازان نیروی سر افراز انتظامی ؛ پرچمداران آسایس و آرامش مردمند، اینجا محل یاد آوری نعمت های بزرگ امنیت و قانون گرایی است..

وی خاطر نشان کرد: پیش نیاز اقدامات و حرکت های بزرگ اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی ؛  امنیت است ، اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال محصول سخنرانی صرف  نیست بلکه باید فضا را برای نشستن جریان سیال و فرار سرمایه بر پیکره ی استان امن و آرام کرد و این رسالت نیروی انتظامی است..

 استاندار کرمانشاه تصریح کرد:رهبر معظم انقلاب بعنوان یک مطالبه خواسته اند که از هر طریق ممکن بخش خصوصی و بخش مردمی در اقتصاد مقاومتی فعال شود.. این فعالیت نیاز به فضایی آکنده از نظم و امنیت دارد.

 وی افزود:مهندسی نظم و قانون گرایی با تکیه بر مردم و تقویت ارتباطات مدنی از رسالت های اصیل نیروی انتظامی است که  همه را در اداره جامعه و شهر کمک می کند. 

  بازوند تاکید کرد:پشت صحنه ی امنیت جامعه امروز ما سرشار از تلاشها و فداکاریهای فرزندان برومند ایران اسلامی در نیروی انتظامی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار