مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزان دختر هفت استان کشور به مناطق عملیاتی غرب کشور در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۱۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸ 18 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،علی یوسفی راد، با اشاره به آغاز اردوهای راهیان نور دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی غرب در استان کرمانشاه اظهار کرد:  امسال 

زیارتگاه‌ها و مناطق عملیاتی استان کرمانشاه میزبان دانش‌آموزان دختر هفت استان تهران، ایلام، زنجان، گلستان، مرکزی، قزوین و همدان خواهند بود.

یوسفی‌راد اضافه کرد: در حال حاضر روزانه بین 200 تا 350 نفر از دانش آموزان دختر هر یک از این استان‌ها به مناطق عملیاتی استان کرمانشاه اعزام می‌شوند.

وی افزود: این دانش آموزان در سفری سه روزه در مناطق عملیاتی استان کرمانشاه حضور خواهند یافت.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه عنوان کرد: هم اکنون مناطق عملیاتی استان کرمانشاه میزبان دانش آموزان دختر کرمانشاه هم است و این اردوها 

از چند روز گذشته آغاز شده و تا 12 آبان ماه ادامه پیدا خواهند کرد.

یوسفی‌راد با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزان پسر نیز بعد از ایام اربعین آغاز خواهد شد، گفت: در صورتی که شرایط آب و هوایی اجازه بدهد، دانش آموزان پسر سایر استان ها 

نیز به مناطق عملیاتی استان کرمانشاه اعزام خواهند شد.

این مسئول پیش بینی کرد: امسال در مجموع بیش از 24 هزار نفر از دانش آموزان دختر و پسر استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی استان اعزام شوند.

وی در مورد آمار دانش آموزان اعزامی سایر استان ها به مناطق عملیاتی استان پیش‌بینی نکرد و ارائه آمار را به پس از برگزاری اردوها موکول کرد.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار کرد: از ابتدای سال راهیان نور (اردیبهشت ماه) تاکنون 350 هزار نفر از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه دیدن کرده‌اند.

 یوسفی راد با بیان اینکه سال گذشته در مجموع 900 هزار از مناطق عملیاتی استان کرمانشاه دیدن کردند، پیش بینی کرد: این تعداد در سال جاری بیشتر باشد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار