فرماندار کرمانشاه گفت: همه سازمان ها وظیفه دارند در این ستاد جهت رفع مشکلات جوانان همکاری کنند، همچنین خواستار احصاء قوانین مرتبط با امور جوانان در قانون برنامه ششم و بودجه سال ۹۶ هستم که این قوانین را از طریق نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری و حقوق خود را مطالبه کنیم.
کد خبر: ۵۱۰۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷ 18 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمانشاه، فضل اله رنجبر در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان کرمانشاه که در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست سالجاری ۲هزار و ۵۰۰ فقره وام ازدواج با مبلغی بالغ بر ۲۵میلیارد تومان در بانک ملی به جوانان پرداخت شده گفت: در مساله ازدواج جوانان باید عملکرد بانک ها را رصد کرده که هیچ بانکی نسبت به پرداخت وام ازدواج به جوانان کوتاهی نکند و باید مصوب شود عملکرد بانک ها در سال ۹۵ و ۶ ماهه نخست سال ۹۶ توسط نمایندگان فرمانداری و ورزش و امور جوانان بررسی شود.

فرماندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه بخش مهم کار مسئولان توجه به امور جوانان است، افزود: مدیریت اداره ورزش و امور جوانان دبیر این کارگروه بوده و باید با جدیت موضوعات مربوط 
به ستاد ساماندهی امور جوانان را پیگیری کند، همچنین خواستار احصاء قوانین مرتبط با امور جوانان در قانون برنامه ششم و بودجه سال ۹۶ هستم که این قوانین را از طریق نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی پیگیری و حقوق خود را مطالبه کنیم.

وی با اشاره به دهه اول محرم و حضور جوانان در هیات های مذهبی، این محفل ها را بهترین کانون های متمرکز جهت فعالیت جوانان خواند و گفت‌: سازمان تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی چقدر به این موضوعات توجه دارند؟ تا به حال نشستی با این جوانان برگزار کرده اید؟ آسیب شناسی کرده اید؟ همه سازمان ها وظیفه دارند که در این ستاد جهت حل مشکلات جوانان کمک کنند.

رنجبر با اشاره به سخنان خود در سال ۹۳ در خصوص انتخاب مشاوران جوان توسط هر یک از مدیران ادارات، گفت: کدام یک از مدیران برای خود مشاوری از میان جوانان نخبه در انجمن نخبگان انتخاب کرد؟ آیا به آنها اهمیت می دهید؟ اختراعات و ابتکارات آنها را دیده اید؟ هر یک از شما مدیران باید به جوانان بها داده و آنها را مورد توجه خود قرار دهید، مشاوران جوان آسیب های پیش روی هم سن و سالان خود را بهتر به ما مسئولان معرفی میکنند که در جهت رفع یا کاهش آسیب ها قدم برداریم.

فرماندار شهرستان کرمانشاه خواستار برگزاری دوره های تاب آوری در مناطق حاشیه شهر برای جوانان و نوجوانان شد و گفت: همچنین بازدید از باشگاه های ورزشی و ساماندهی به آنان را در اولویت کاری این ستاد قرار دهید.

وی با اشاره به وجود ۱۶ هزار دانش آموز در شهرستان کرمانشاه، گفت: دبیر ستاد ساماندهی جوانان قبل از توزیع بودجه ۹۷ پیشنهادات خود را برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان ارائه دهد. 

فرماندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه ما مسئولان نباید بخش های روستایی را فراموش کنیم، تاکید کرد: جوانان بخش های روستایی در کانون توجه مسئولان قرار گیرند و باید نسبت به جوانان روستایی بی تفاوت نباشیم. 

 رنجبر در پایان به وضعیت جوانان در رشته های ورزشی اشاره کرد و گفت: ضعف های رشته های ورزشی را بشناسید و در جهت کاهش ضعف ها قدم بردارید، و رشته های ورزشی ای را که وضعیت مطلوبی دارند را بیش از پیش تقویت کنید که شاهد کاهش تعداد آنها نشویم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار