مسعود کرمی در گفتگو با تابناک:
رئیس هیئت فوتبال شهرستان هرسین گفت:مسابقات لیگ زیر 12 سال بانوان استان به میزبانی هیات فوتبال شهرستان هرسین درهفته تربیت بدنی و ورزش برگزارمی شود.
کد خبر: ۵۱۰۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶ 18 October 2017
مسعود کرمی در گفتگو یا خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:این مسابقات باحضور تیمهای هرسین، کرمانشاه، اسلام آباد غرب،جوانرود،گیلانغرب و سرپل ذهاب در شهرستان هرسین برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: ورود داوران و عوامل اجرایی مسابقات و کادرفنی و بازیکنان تیمها به هرسین عصر روز چهارشنبه مورخ 26 مهرماه و آغاز مسابقات روز پنجشنبه صبح در سالن شهید صیاد شیرازی خواهد بود.

ر ئیس هیئت فوتبال شهرستان هرسین تصریح کرد: این مسابقات به مدت 2 روز پنجشنبه و جمعه 27 و 28 مهرماه بصورت  دوره ای در یک گروه و تعداد 15 بازی برگزار میگردد.

کرمی اظهار داشت:محل اسکان داوران خانه معلم آموزش و پرورش و محل اسکان کادرفنی و بازیکنان تیمهای مهمان نمازخانه یکی از مدارس دخترانه سطح شهر می باشد

به گفته این مسئول: برای نخستین بار است که تیم بانوان هیات فوتبال شهرستان هرسین با خرید سهمیه در این رقابتها حضور خواهند داشت که در زمان حضور بنده در بخش بانوان تیم زیر 14 سال نایب قهرمان استان و همان تیم قهرمان رقابتهای دانش آموزی استان و کشور در مشهد مقدس شد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار