مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: پروژه استخر قهرمانی استان به دلیل کمبود اعتبارت راکد است.
کد خبر: ۵۱۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 17 October 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک؛ ارسلان حسینی امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه  اظهار داشت:  هرساله در تقویم ۲۶ تا ۲ آبان به عنوان هفته تربیت بدنی نامگذاری شده  که در سطح استان و ۱۴ شهرستان ۱۶۲ برنامه برای این هفته در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد:تجدید میثاق با شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه، دیدار با استاندار، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، دیدار عمومی با کارکنان و پرسنل و تشکیل شورای اداری در هرسین از جمله برنامه های قابل اجرا در این هفته است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه تصریح کرد:افتتاح پیست تارتان سنقر، افتتاح خانه کاراته استان و افتتاح مروژه سالن ولایت کنگاور از پروژه های قابل افتتاح در  هفته تربیت بدنی   باشد.

حسینی ابراز داشت:جایگاه ورزش و سلامت جوانان را بسیار با اهمیت است ودر این راستا کشورهایی موفق هستند که برنامه های متنوعی در عرصه ورزش و جوانان برگزار می کنند.

وی بیان داشت: یکی از بهترین ابزارها در عرصه های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی ورزش است که امیدواریم در دولت و مجلس نگاه ویژه به عرصه ورزش در حوزه جوانان شود.

به گفته این مسئول تشکیل شورای عالی ورزش با حضور استاندار، شکل گیری مجموعه خیرین، ارزیابی هیات های ورزشی استان، برگزاری تعدادی از مسابقات ورزشی در بهمن و اسفند ماه  از برنامه های در دست اقدام است.

حسینی افزود: کیفیت بخشی و مرمت اماکن فرسوده ورزشی از برنامه هایی است که باید بر روی آن تمرکز بیشتری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برای تجلیل از ورزشکاران متاسفانه با کمبود بودجه مواجه هستیم و در صورت رفع این مشکل مراسم تجلیل در شان ورزشکاران برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار