طیب حیدری در گفتگو با تابناک:
عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت:در جلسه امروز شورای شهر، امیدوارم با همفکری اعضا بتوانیم راه چاره ای برای حل مشکل این افراد پیدا کنیم تا حقوق های معوقه کارگران به زودی پرداخت شود.
کد خبر: ۵۱۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱ 17 October 2017
طیب حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک ، اظهار کرد: هرچند هم اکنون شهرداری وضعیت مالی خوبی ندارد اما با این حال سعی کرده تا جایی که امکان دارد حق و حقوق کارگران خود را پرداخت نماید.

حیدری ادامه داد: البته به گفته شهردار، کارگران شهرداری حقوق معوقه زیادی ندارند و بسیاری از کارکنان آن حقوق ماه گذشته خود را کامل دریافت کرده اند.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: تنها حقوق کارگرانی که به صورت شرکتی در شرکت های وابسته به شهرداری مشغول به کار هستند عقب افتاده که حتما این موضوع پیگیری می شود.

وی گفت: حقوق این کارگران به صورت حجمی پرداخت می شود، به این معنی که در ازای هر متر مربع که نظافت می کنند در ازای آن حقوق دریافت می کنند.

حیدری در پایان گفت: این دسته افراد مطمئن باشند اعضای شورای شهر با جدیت پیگیر مسائل و مشکلات آن ها خواهد بود و امیدوارم بتوانیم قدمی در این راستا برداریم و حقوق عقب افتاده کارگردان زحمت کش شهرداری پرداخت کنیم.

گفتگو از مسعود دریابار
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار