رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: باید در مقابل انسان های بی عقلی همچون ترامپ رئیس جمهوری آمریکا که راه دشمنی با ایران را در پیش‌ گرفته اند، با اقتدار عمل کنیم.
کد خبر: ۵۱۰۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 17 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، حجت الاسلام " ابوتراب بهرامی" در مراسم بصیرت افزایی کارکنان نیروی انتظامی که صبح امروز در آمفی تئاتر ستاد انتظامی استان کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: روحیه انقلابی، جهادی و ولایت مدارانه ملت ایران روز به روز کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی را قدرتمند تر و سر بلند تر می کند. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه انقلاب ما با انسان هایی وحشی همچون ترامپ ‌‌روبه رو است، یادآور شد: ترامپ در سخنرانی اخیر خود نسبت به ایران بی ادبانه فحاشی کرد و زبانی جز تهدید، دروغ و تهمت از خود نشان نداد. 

حجت الاسلام بهرامی با تاکید بر اینکه "باید با این انسان های بی عقل با اقتدار عمل کنیم"، افزود:  در هر حوزه ای که از خود ضعف نشان دهیم دشمن از آن حوزه وارد می شوند؛ متاسفانه به دلیل ضعف مسئولان کشور در بخش اقتصادی، دشمنان از آن بخش برای لطمه زدن به ایران وارد شده اند. 

وی با بیان اینکه دشمنان به خوبی با قدرت نظامی ما آشنا هستند، اظهارداشت: باید ضعف های خود را در بخش اقتصادی برطرف کنیم تا بتوانیم در مقابل دشمنان به خوبی بایستیم. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با تاکید بر اینکه موضع گیری های ترامپ باعث شرمندگی کشور آمریکا در جهان شد، گفت: سخنان زشت رئیس جمهوری آمریکا نشان از عصبانیت و سبک ‌مغزی دارد که باعث اقتدار جهان اسلامی می شود. 

حجت الاسلام بهرامی با اشاره به فرمایشات مقام‌ معظم رهبری در دیدار با خانواده شهید حججی یادآور شد: شهید حججی با کار خود در دفاع از حرم، جهان اسلام و به ویژه ایران اسلامی را متحول کرد. 

وی با بیان اینکه اخلاص شهید حججی آن را این چنین مطرح و عزیز کرد، افزود: با شهادت محسن حججی تمام ایران روحیه و عطر شهادت به خود گرفت. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی از دفاع مقدس به عنوان یک‌ گنج یاد کرد و گفت: باید از دل دفاع مقدس روحیه جهادی، انقلابی و فرهنگ دفاع را  استخراج کنیم، زیرا اگر نتوانیم به خوبی در زمینه فرهنگ سازی عمل کنیم دشمنان برای ما فرهنگ سازی‌ خواهند کرد. 

در ادامه این جلسه فرمانده انتطامی استان کرمانشاه به وضعیت امنیت در این استان اشاره کرد و گفت: با وجود حساسیت ها و موقعیت ویژه ای که در استان کرمانشاه وجود دارد امنیت کامل در تمامی زمینه ها برقرار است. 

سردار "منوچهر امان اللهی" با بیان اینکه شاهد تغییرات مثبتی نسبت به گذشته  در کرمانشاه هستیم، عنوان کرد: امروز مجموعه ناجا در بین مردم و دستگاه ها استان جایگاه مناسبی دارد. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه مردم این استان را ولایتمدار و انقلابی خطاب کرد و گفت: فعالیت های عقیدتی سیاسی در استان کرمانشاه با استقبال خوب کارکنان نیروی انتظامی روبه رو می شود.#
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار