فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با 11 فقره پرونده در شهرستان گیلانغرب خبر داد و گفت: ارزش کلاهبرداری های انجام شده، چهار میلیارد ریال برآورد شده است.
کد خبر: ۵۰۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵ 14 October 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ، سردار "منوچهر امان اللهی" در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: عوامل انتظامی شهرستان گیلانغرب به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم اقدام به کلاهبرداری از دامداران و عشایر بی سواد می کند، موضوع را مورد پیگیری قرار دادند.

وی افزود: فرد کلاهبردار پس از شناسایی طعمه های خود به آنها مراجعه و اقدام به خرید نقدی دام می کرد، اما پس از چندبار خرید و جلب اعتماد آنان، با خرید تعداد زیادی دام و صدور چک بانکی بلامحل متواری می شد.

این مقام ارشد انتظامی استان ادامه داد: در این راستا مراتب دستگیری متهم در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت و ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات فني و اطلاعاتي مخفيگاه متهم را شناسايي و وی را دستگير كردند.

سردار امان اللهی با اشاره به اينكه متهم به 11 فقره كلاهبرداري به مبلغ چهار ميليارد  ريال از مال باختگان اعتراف كرده است، افزود: فرد دستگیر شده ساكن يكي از شهرستان هاي همجوار بوده و تحقيقات بیشتر در خصوص كلاهبرداری هاي مشابه در دست بررسي است
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار