نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اگر ایران اسلامی امروز در صنایع مختلف از جمله نظامی موفق به خودکفایی شده و نیازی به خارج کشور ندارد، نتیجه سال ها تحریم ظالمانه آمریکا و استکبار بوده است.
کد خبر: ۵۰۷۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 12 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا، آیت الله مصطفی علمادر دیدار با فرمانده و کارکنان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه اظهار کرد: تحریم های خصمانه ای که دشمنان علیه ملت ما وضع کردند فوائدی نیز به همراه داشت از جمله آنکه توانستیم به بسیاری از دانش ها دست یافته و به توان داخلی اتکا کنیم.

وی تصریح کرد: نتیجه این اتکا، بومی سازی بسیاری از صنایع پیشرفته نظیر صنعت نظامی، دارویی و پزشکی بود و خوشبختانه امروز قادر به تولید محصولات مختلف این صنایع هستیم.

آیت الله علما تاکید کرد: بسیاری از پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران به خاطر اتکا به داخل و امید نداشتن به قدرت ها حاصل شده است و اینکه یاد گرفتیم تا روی پای خود بایستیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، مهمترین عامل پیشرفت در جمهوری اسلامی ایران را انگیزه های معنوی و فرا مادی عنوان کرد و گفت: در این نظام هیچ شخصی اعم از نیروهای نظامی برای شخص و یا جریانی خاص خدمت نمی کنند و همه در خدمت اسلام هستند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) پایه حکومتی را بنا نهاد که در آن انسان ها به خداوند و دین خدا خدمت کنند و رهبر نظام هم مجتهدی آگاه و آشنا به احکام الهی است.

آیت الله علما افزود: داشتن چنین رهبرانی برای هر کشوی یک افتخار بزرگ است که خوشبختانه نصیب ایران و انقلاب ما شده و لازم است تا مسئولان هم با الگو برداری و پیروی از منویات آن ها به مردم خدمت کنند.

هوانیروز قدرتمند تر از همیشه آماده مقابله با دشمنان است

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه نیز درا ین دیدار تاکید کرد: امروز هوانیروز در سطح بالایی از آمادگی قرار دارد و قدرتمند تر از همیشه آماده مقابله با دشمنان است.

سرتیپ دوم خلبان حشمت اله آزادی فر افزود: هوانیروز و دیگر نیروهای نظامی علاوه بر آمادگی رزمی از پشتوانه تجهیزات و سلاح های بومی نیز بهرمند شده اند تا قدرتشان چند برابر شود.

او گفت: هیچ دشمنی امروز حتی فکر تعرض به کشورمان را نیز نمی تواند در سر بپروراند چرا که سربازان انقلاب و ولایت شبانه روز آماده جانفشانی در راه ارزش ها و حفظ تمامیت 
ارضی کشور هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار