فرماندار سنقرو کلیایی گفت: به منظور جلوگیری از کاهش سن اعتیاد اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی توسط ادارت ذیربط از جمله کمیته امداد امام(ره) وایجاد آگاهی در افراد و خانواده ها از ورود مواد مخدر جدید و مضرات مصرف انواع مواد مخدر ضروری است.
کد خبر: ۵۰۷۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 12 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری سنقر و کلیایی، یاور محمدی  در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر سنقرو کلیایی نقش خیرین را درزمینه ترک اعتیاد افراد معتاد موثر دانست و گفت:دراین جلسات ، بایستی از خیرین شهرستان به منظور کمک برای تامین هزینه های معرفی به مراکز ترک اعتیاد و ایجاد اشتغال برای این افراد بعد ازترک دعوت بعمل آید.

فرماندارسنقرو کلیایی با قدردانی از تلاش شبانه روزی مامورین نیروی انتظامی در جهت مبارزه با مواد مخدرگفت: درمدت یک ماه گذشته، مقدار دو کیلو و 412 گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی در این شهرستان کشف شده است که نسبت به مدت مشابه در مهرماه سال قبل افزایش نشان می دهد.

محمدی افزود: در همین مدت تعداد 28نفردر ارتباط با موضوع به عنوان عاملین توزیع، دستگیرو 18 نفر روانه زندان شدند ودراین خصوص 25 پرونده تخلف تشکیل شده است.
اجرای 4 مرحله طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از دیگر اقدامات مبارزه با مواد مخدرتوسط نیروی انتظامی در مهر ماه امسال می باشد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار