عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: راه‌آهن کرمانشاه به تهران زمانی مفید، حیاتی و اقتصادی می‌شود که به مرزخسروی برسد.
کد خبر: ۵۰۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 11 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،عبدالرضا مصری با اشاره به اینکه امیدواریم راه‌آهن کرمانشاه به نتیجه برسد زیرا هنوز برخی از ایستگاه‌های آن ایجاد نشده است اظهار داشت: راه‌آهن زمانی حیاتی می‌شود که بتوانیم مانند نفس درست کار کند و راه‌آهن کرمانشاه به تهران مفید است اما زمانی که اقتصادی شود و به مرز خسروی برسد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر این راه‌آهن به خسروی نرسد مانند نفسی است که حبس شده و باید جلویش باز شود و به جنبه اقتصادی خود برسد، گفت: تا بتوانیم از مزایای اقتصادی بودن راه‌آهن در اتصال به عراق بهره‌مند شویم و امیدواریم با توجه به اینکه پیشرفت راه‌آهن نسبتا مناسب بوده شاهد این باشیم که پروژه راه‌آهن به خسروی برسد.

مصری با بیان اینکه ‌مجمع نمایندگان استان به اتفاق هر کمکی در این رابطه از دستشان بیاید کوتاهی نخواهند کرد بیان کرد: انتظار ما از دولت این است استانی که چهار سال رتبه اول بیکاری را یدک می‌کشد مورد توجه ویژه‌ای قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه هر دولتی که روی کار می‌آید تنها در زمان انتخابات از ظرفیت استان تعریف می‌کند افزود: اما بعد از انتخابات تمام وعده‌های خود را فراموش می‌کند و امیدواریم این دولت با توجه به اینکه مردم کرمانشاه در دوره ریاست جمهوری بالاترین رأی را دادند توجه ویژه‌ای به کرمانشاه کند.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لازم است از طرف دولت یک‌ هیئت ویژه به کرمانشاه اعزام شود و بیایند در کرمانشاه این نابه‌سامانی‌ها را ببیند بیان کرد: باید دید کجاها ضعف مدیریتی و انسانی و کجا ضعف مالی و ضعف مردمی است و مردم از بی‌خیال عبور کردن و روزمرگی دولت خسته شدند و باید از این روزمرگی بیرون بیایم.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار