مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه، از کشف ۶۵ هزار نخ سیگارت قاچاق در استان خبر داد.
کد خبر: ۵۰۷۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 11 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،داریوش جودکی  گفت:  شعبه هشتم مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه یک قاچاقچی را به اتهام حمل و مباشرت در قاچاق ۶۵ هزار نخ انواع سیگارت محکوم کرد.

وی تصریح کرد: این شعبه متهم را با توجه به صورتجلسه اولیه کشف کالا  و اعلام جرم اداره کاشف و بررسی اوراق و محتویات پرونده و نحوه اظهارات و دفاع بلاوجه و غیر موثر متهم به استناد مواد قانونی، علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت به پرداخت مبلغ ۳۸ میلیون ۷۹۰ هزارریال جریمه در حق دولت محکوم کرد.

کشف کالای قاچاق  در وسیله نقلیه عمومی

جودکی در بخش دیگر از سخنانش از کشف کالای قاچاق  در وسیله نقلیه عمومی در استان خبر داد و گفت: شعبه مبارزه با قاچاق این اداره کل یک قاچاقچی را مبنی بر مباشرت و حمل کالای قاچاق و با عنایت به صورتجلسه کشف و اعلام جرم اداره کاشف محکوم کرد.

مدیرکل تعزیزات حکومتی استان کرمانشاه افزود: با توجه به محتویات پرونده و نحوه اظهارات متهم با قبول مالکیت کالا  و قرائن و شواهد منعکس در پرونده از جمله سابقه قبلی متهم در قاچاق کالا  در مسیر کرمانشاه به جوانرود و بلعکس متهم مورد محکومیت قرار گرفت.

وی تصریح کرد: این متهم مبادرت به حمل مسافر با مینی بوس و در هرروز به حمل ۱ الی ۲ دستگاه کولر گازی ویا انواع دیگر لوازم خانگی در کنار حمل مسافر می کند و این نشانده علم و اطلاع  نامبرده  در قاچاق داشته فلذا با بزه انتسابی به نامبرده محرز و مسلم است.

جودکی ادامه داد: به استناد بند الف ماده ۱۸ از قانون  ذکر شده  متهم علاوه بر ضبط کالا به نفع دولت،  از جهت اینکه دارای وحدت حامل و مالک است به پرداخت یک برابر میزان ارزش کالا معادل ۶۶ میلیون  ریال جریمه در حق دولت محکوم شد.

قاچاقچی لوازم آرایشی در کرمانشاه ۱۱۶ میلیون ریال جریمه شد

وی در بخش دیگر از صدور جریمه ۱۱۶ میلیون ریالی برای قاچاقچی لوازم خانگی در استان خبر داد و گفت: این فرد علاوه بر ضبط کالا محکوم به پرداخت جزای نقدی به مبلغ ۱۱۶ میلیون و ۸۱۵ هزار و ۷۹۰ ریال جریمه محکوم شد.

جودکی تصریح کرد: شعبه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه این قاچاقچی ادکلن را به اتهام حمل کالای  قاچاق به پرداخت یک برابر و در خصوص مباشرت به دو برابر ارزش ریالی کالا  با رعایت ماده ۶۳ قانون (تعدد تخلف) محکوم و علاوه بر ضبط ادکلن های کشف شده، جریمه فوق را برای وی صادر کرد.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار