سرپرست فرمانداری گیلانغرب، از اختصاص 67 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح روکش آسفالت مسیر گیلانغرب به سرپل ذهاب خبر داد.
کد خبر: ۵۰۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 10 October 2017
به گزارش خبر گزاری تابناک به نقل از ایرنا،فرهاد همتی، از پایان مرحله نخست عملیات اجرایی روکش آسفالت جاده گیلانغرب به سرپل ذهاب خبرداد و اظهارداشت: همسو با اجرای این طرح تاکنون 24 کیلومتر از جاده اصلی گیلانغرب به سرپل ذهاب روکش آسفالت شده است.

وی بیان کرد: مرحله دوم اجرای این طرح نیز به طول 11 کیلومتر از امروز آغاز شده است که تا یک ماه آینده تمام مسیر جاده گیلانغرب به سرپل ذهاب از دولایه روکش آسفالت برخوردار می شود.

وی اضافه کرد که با پیگیری های مکرر، مساعدت های ادارات کل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل، موانع تخصیص اعتبار برطرف شد و این طرح تا یکماه آینده به طور کامل به 
بهره برداری می رسد.

سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: با تکمیل این طرح، مشکلات تردد در این محور با روان سازی مسیر رفع می شود و شاهد کاهش سوانح رانندگی در این جاده خواهیم بود.

همتی افزود: خروجی شهر گیلانغرب و محدوده منتهی به دانشگاه پیام نور نیز به منظور کاهش حوادث جاده ای، با صرف بیش از 800 میلیون ریال اعتبار روکش آسفالت شده است.
این مقام مسئول از آغاز عملیات اجرایی حذف نقطه حادثه خیز محور انارک در شهرستان گیلانغرب خبر داد. 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار