سرپرست حوزه هنری انقلاب اسلامی کرمانشاه اظهار امیدواری کرد با مساعدت استاندار و مؤسسه بهمن سبز و همچنین با اتخاذ تصمیمات صحیح بزودی شاهد راه اندازی مجدد سینما پیروزی کرمانشاه با امکانات و تجهیزات روز باشیم.
کد خبر: ۵۰۶۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 10 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقلا ز ایرنا؛ امین مرادی در بازدید از سینما آزادی کرمانشاه، با اشاره به سیاست های محوری حوزه هنری در توجه جدی به سالن های استاندارد سینمایی افزود: برای راه اندازی مجدد سینما پیروزی تمام تلاش خود را می کنم. 

سینما پیروزی کرمانشاه که از چند سال پیش تعطیل شده با همت حوزه هنری اکنون در دست بازسازی است.

او سینما را یکی از مهمترین شاخص های فرهنگی هر استان عنوان کرد و گفت: سینما امروز به عنوان یکی از مراکز مهم فرهنگی در بالا بردن سطح فرهنگی و هنری در جوامع مطرح است.

وی اظهار کرد: متأسفانه با وجود جایگاه مهم و ارزنده سینما، سرانه صندلی سینما در استان کرمانشاه بسیار پایین است که باید به عنوان مهمترین اصل مورد توجه جدی مسئولان استان قرار گیرد.

مرادی با اشاره به امکانات و تجهیزات بالای سینما آزادی در زمینه پخش فیلم تصریح کرد: این سینما می تواند بخش زیادی از نیازهای فرهنگی شهر را تأمین کند. 

وی با تأکید بر تکریم مراجعین به سینما اظهار کرد: امیدواریم با همکاری پرسنل زحمت کش این سینما و همراهی و همکاری شهروندان هنردوست و فرهنگی کرمانشاه، شاهد ایجاد محیطی در خور شأن و جایگاه علاقه مندان هنر هفتم باشیم.

سرپرست حوزه هنری کرمانشاه در اولین اقدام و به منظور بررسی مسائل و مشکلات امور سینمایی و آشنایی نزدیک با پتانسیل های موجود استان از سینما آزادی کرمانشاه بازدید و با مدیریت و پرسنل سینما دیدار کرد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار