همایش "طلایه‌داران فرهنگ ترافیک" به مناسبت هفته ناجا، با حضور جمعی از مسئولین و دانش‌آموزان، امروز(18 مهر) در محل تالار شهید بهشتی کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۵۰۶۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹ 10 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا ، سردار منوچهر امان اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در این همایش  با اشاره به نقش موثر آموزش در کنترل ترافیک و ارتقا فرهنگ آن گفت: قطعا معلمان در این زمینه می‌توانند نقش موثری داشته باشند و با آموزش به نسل آینده ساز این کشور می توانند موجب ارتقا فرهنگ ترافیک در سالهای آینده شوند.

وی افزود: اقدامات بسیاری در بحث بهبود کیفیت راه‌ها و ارتقا فرهنگ ترافیک صورت گرفته، اما می دانیم در زمینه فرهنگ ترافیک جای کار بسیاری وجود دارد و باید به امر آموزش در این زمینه توجه ویژه شود.

امان اللهی طرح "همیاران پلیس" را یکی از بهترین طرح‌های آموزشی در این زمینه عنوان کرد و افزود: این طرح تا حد زیادی در زمینه ارتقا فرهنگ ترافیک موثر بود.

وی افزود: فرزندان می‌توانند نمایندگان خوبی برای آموزش فرهنگ ترافیک در خانواده باشند و با توسعه این طرح می توان در آینده به ارتقا فرهنگ ترافیک امیدوار بود.

سرهنگ فضل الله شیری رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه نیز در این همایش با بیان اینکه آموزش نیاز امروز و فردای جامعه است، گفت: آموزش همواره یکی از اولویت‌ها برای پلیس بویژه در بحث فرهنگ راهنمایی و رانندگی بوده است.

وی افزود: هم اکنون پلیس راهور با همکاری و هماهنگی تمام سازمان‌ها و بویژه آموزش و پرورش برنامه‌های آموزشی متنوعی را در دست اجرا دارد.

شیری از اجرای سه برنامه مشترک آموزشی با همکاری آموزش و پرورش در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: پایش و ساماندهی مجدد پلیس یاران جوان و نوجوان و فرهنگ یاران که 
معلمان و مربیان را شامل می‌شود در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: از دیگر برنامه‌ها احیای مجدد پلیس مدارس است. همچنین طرح "هر سرویس مدرسه، یک کلاس درس" در دستور کار قرار دارد.

شیری تصریح کرد: هرچه بتوانیم بحث سرویس مدارس و آموزش به آنها را با جدیت پیگیری و ساماندهی کنیم، می تواند نقش موثری در آموزش دانش آموزان داشه باشد
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار