فرماندار سرپل ذهاب گفت: با هدف ایجاد رونق اقتصادی، شکوفایی استعدادهای محلی، گسترش مشاغل مولد و ایجاد اشتغال پایدار، توسعه بازارچه تیله کوه این شهرستان در دستور کار است.
کد خبر: ۵۰۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷ 08 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،اکبر سنجابی اظهار داشت: با هدف بهبود شرایط کسب و کار، با راه اندازی 37 باب مغازه در پاساژ جانبازان با عرضه 102 قلم کالا، برای 100 تن شغل ایجاد شده است.

وی بیان کرد: صاحبان واحدهای صنفی یا کسانی که واحد صنفی اجاره ای دارند و دارای کارت پیله وری و کوله بری هستند، می توانند در بلوار احمد ابن اسحاق (ره) این شهرستان از مزایا و امتیاز عرضه کالاهای کوله بری و پیله وری بهره مند شوند.

وی اضافه کرد که صاحبان این اصناف می توانند با مراجعه به فرمانداری شهرستان و ارائه کارت پیله وری و کوله بری فعال، فعالیت خود را دراین بخش از بازارچه تیله کوه شهر آغاز کنند.

فرماندار سرپل ذهاب ادامه داد: در بازارچه تیله کوه، کالاهای لوازم خانگی، صوتی و تصویری و آرایشی و بهداشتی به مشتریان عرضه خواهد شد.

سنجابی، ایجاد اشتغال را از جمله رویکردهای اصلی دولتمردان ذکر کرد و افزود: بی شک از تمام امکانات و ظرفیت های موجود برای تحقق این مهم به شکل مطلوب استفاده خواهد شد. 
سرپل ذهاب با بیش از 90 هزار تن جمعیت در غرب کرمانشاه دارای 48 کیلومتر مرز با عراق است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار