رئیس اداره نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه گفت: براساس گزارش‌ها غلظت ذرات گرد و غبار موجود در هوای استان کرمانشاه روند افزایشی را طی می‌کند.
کد خبر: ۵۰۴۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲ 08 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،ثریا قربانی ، با اشاره به اینکه اکنون وضعیت هوای استان کرمانشاه در حالت استاندارد قرار دارد، اظهار داشت: میانگین غلظت گرد و غبار موجود در هوای استان در 8 ساعت گذشته 130 میکرگرم بر مترمکعب است.

وی عنوان کرد: اکنون غلظت ذرات گرد و غبار موجود در هوا روند افزایشی دارد و در صورت ادامه این روند ممکن است هوا از حالت استاندارد خارج شود.

قربانی با بیان اینکه استان کرمانشاه طی نیمه نخست امسال دو روز در وضعیت هشدار و دو روز نیز در وضعیت بحرانی قرار داشت گفت: در طول سال گذشته 37 روز هوای استان آلوده بود و وضعیت استان امسال بهتر از سایر استانها است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه عنوان کرد: هوایی استان کرمانشاه امروز قسمتی تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

محمد خسروی گفت: این شرایط ممکن است گاهی اوقات بارش‌های خفیفی نیز برای برخی از مناطق کوهستانی در پی داشته باشد و هوا را در نواحی مرزی استان با غبار رقیق همراه کند.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: به دنبال این شرایط از فردا تا پایان هفته پدیده قابل توجهی برای جو استان پیش بینی نمی‌شود و دمای هوا در نقاط مختلف طی هفته جاری به آرامی افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه کنگاور با کمینه هفت درجه سلسیوس خنک‌ترین و سومار با بیشینه دمای 32  درجه سلسیوس گرمترین نقطه استان به شمار می‌آید گفت: شهر کرمانشاه بین کمینه 12 و بیشینه 26 درجه سانتی‌گراد قرار دارد.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار